Γιατί το άθροισμα των ποσοστών δεν είναι 100%;
Στις δημοσκοπήσεις όπου επιτρέπονται πολλαπλές επιλογές το ποσοστό βγαίνει επί του συνόλου των ψηφισάντων και όχι επί του συνόλου των επιλογών αφου αυτό θεωρείται επιστημονικά ορθό.
Στα γραφήματα "Πίτα" και "Δακτύλιος" λόγω της φύσης τους το άθροισμα των ποσοστών παραμένει 100%.
[ Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!
<table>
<tr>
<td>
<div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=2686">Δείκτης 3.2: Στόχοι αξιολόγησης μαθητών</a></h4><span>Ποιοι θεωρείτε ότι είναι οι στόχοι της αξιολόγησης των μαθητών;</span></div><br /><br />
<form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=2686.0;poll=2842" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;">
<table>
<tr>
<td colspan="2">
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε μέχρι 4 επιλογές.
</td>
</tr><tr>
<td>
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Έλεγχος προόδου στους τομείς απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων και στον τομέα της καλλιέργειας αρχών και αξιών</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Παρακολούθηση της εξέλιξης προσωπικότητας μαθητή</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Υποστήριξη και ενίσχυση του μαθητή</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-3" value="3" class="check" /> <label for="options-3">Άλλο</label><br /> </td>
<td valign="bottom" style="padding-left: 15px;">
</td>
</tr><tr>
<td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td>
</tr>
</table></form>
</td>
</tr>
</table> | |
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν. Η ψηφοφορία έληξε: Δεκεμβρίου 31, 2014, 20:02:07 pm
Τελευταίες 20 ψήφοιΆλλο, Παρακολούθηση της εξέλιξης προσωπικότητας μαθητή, Έλεγχος προόδου στους τομείς απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων και στον τομέα της καλλιέργειας αρχών και αξιών, Υποστήριξη και ενίσχυση του μαθητή | Μαΐου 07, 2014, 17:01:52 pm | Έλεγχος προόδου στους τομείς απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων και στον τομέα της καλλιέργειας αρχών και αξιών | Μαΐου 03, 2014, 19:29:42 pm | Έλεγχος προόδου στους τομείς απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων και στον τομέα της καλλιέργειας αρχών και αξιών, Υποστήριξη και ενίσχυση του μαθητή | Φεβρουαρίου 15, 2014, 21:45:49 pm | Υποστήριξη και ενίσχυση του μαθητή | Φεβρουαρίου 12, 2014, 22:41:28 pm | Έλεγχος προόδου στους τομείς απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων και στον τομέα της καλλιέργειας αρχών και αξιών, Παρακολούθηση της εξέλιξης προσωπικότητας μαθητή, Υποστήριξη και ενίσχυση του μαθητή | Φεβρουαρίου 12, 2014, 20:09:30 pm | Έλεγχος προόδου στους τομείς απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων και στον τομέα της καλλιέργειας αρχών και αξιών, Παρακολούθηση της εξέλιξης προσωπικότητας μαθητή, Υποστήριξη και ενίσχυση του μαθητή | Φεβρουαρίου 12, 2014, 20:09:28 pm | Υποστήριξη και ενίσχυση του μαθητή, Έλεγχος προόδου στους τομείς απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων και στον τομέα της καλλιέργειας αρχών και αξιών, Παρακολούθηση της εξέλιξης προσωπικότητας μαθητή | Φεβρουαρίου 12, 2014, 10:29:23 am | Έλεγχος προόδου στους τομείς απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων και στον τομέα της καλλιέργειας αρχών και αξιών, Υποστήριξη και ενίσχυση του μαθητή, Παρακολούθηση της εξέλιξης προσωπικότητας μαθητή | Φεβρουαρίου 12, 2014, 10:29:13 am |
| |