|
Galop.gr Virtual Community
|
Εδώ η γνώμη σου μετράει |
-
Νοεμβρίου 15, 2024, 09:53:30 am
- Καλώς ορίσατε, επισκέπτης
|
Γιατί το άθροισμα των ποσοστών δεν είναι 100%;
Στις δημοσκοπήσεις όπου επιτρέπονται πολλαπλές επιλογές το ποσοστό βγαίνει επί του συνόλου των ψηφισάντων και όχι επί του συνόλου των επιλογών αφου αυτό θεωρείται επιστημονικά ορθό.
Στα γραφήματα "Πίτα" και "Δακτύλιος" λόγω της φύσης τους το άθροισμα των ποσοστών παραμένει 100%.
[ Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!
<table>
<tr>
<td>
<div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=2639">Δείκτης 3.2: Τρόποι αξιολόγησης μαθητών</a></h4><span>Εκτός από τα διαγωνίσματα και τις προφορικές εξετάσεις, ποιους άλλους τρόπους χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση των μαθητών σας;</span></div><br /><br />
<form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=2639.0;poll=2734" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;">
<table>
<tr>
<td colspan="2">
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε μέχρι 7 επιλογές.
</td>
</tr><tr>
<td>
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Παρουσιάσεις</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-3" value="3" class="check" /> <label for="options-3">Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-4" value="4" class="check" /> <label for="options-4">Αξιολόγηση βάσει φακέλου (portfolio)</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-6" value="6" class="check" /> <label for="options-6">Αυτοαξιολόγηση</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-7" value="7" class="check" /> <label for="options-7">Άλλο</label><br /> </td>
<td valign="bottom" style="padding-left: 15px;">
</td>
</tr><tr>
<td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td>
</tr>
</table></form>
</td>
</tr>
</table> | |
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν. Η ψηφοφορία έληξε: Ιανουαρίου 01, 2015, 09:37:13 am
Τελευταίες 20 ψήφοιΓραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες, Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες, Αξιολόγηση βάσει φακέλου (portfolio), Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση, Παρουσιάσεις, Αυτοαξιολόγηση | Μαΐου 20, 2014, 11:30:19 am | Παρουσιάσεις, Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες, Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση, Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες | Μαΐου 15, 2014, 21:08:58 pm | Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση, Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες, Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες | Απριλίου 27, 2014, 23:16:57 pm | Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες, Αξιολόγηση βάσει φακέλου (portfolio), Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση, Αυτοαξιολόγηση, Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες | Απριλίου 27, 2014, 02:23:55 am | Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες, Άλλο | Απριλίου 15, 2014, 10:45:18 am |
| |
Αποστολέας
Θέμα: Δείκτης 3.2: Τρόποι αξιολόγησης μαθητών (Αναγνώστηκε 1753 φορές)
|
|
|
|