Galop.gr Virtual Community

Εδώ η γνώμη σου μετράει
  • Νοεμβρίου 15, 2024, 06:04:10 am *
  • Καλώς ορίσατε, επισκέπτης
Please login or register.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης


Αποστολέας Θέμα: Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011  (Αναγνώστηκε 5745 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

tsini

  • Ανώτερο μέλος
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 276
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #15 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 15:30:19 pm »

Εσείς όλοι που δημιουργήσατε με τη δύναμη της φαντασίας νομικές ερμηνείες ή τις διαβάσατε στο κείμενο ενός μόνο δικηγόρου που κυκλοφορεί σε 30000 ιστοσελίδες [ή και ακόμα χειρότερα ξαφνικά βαφτίσατε παράνομα(;;!!) τα διόδια] ρίξτε μια ματιά σ' ένα άλλο κείμενο...
http://alexartisia.wordpress.com/2010/03/17/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%AF-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CE%B1/
Καταγράφηκε

Εις νόμος απαιτείται εις αυτήν την χώραν, ο οποίος να επιτάσσει την εφαρμογήν όλων των υπολοίπων νόμων.
     
~Εμμανουήλ Ροΐδης~ | (Έλληνας συγγραφέας) | 1836-1904

http://www.erepublik.com/en/referrer/Dictator+of+Europe
Tags:

κυριακος

  • Ανώτατο μέλος
  • *****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 842
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #16 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 17:32:09 pm »

Διαβασα το αρθρο αλλα πουθενα δεν αναφερεται σε ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ
Καταγράφηκε

tsini

  • Ανώτερο μέλος
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 276
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #17 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 17:56:15 pm »

Διαβασα το αρθρο αλλα πουθενα δεν αναφερεται σε ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

Οι πρώτες σειρές του άρθρου:
''Ο προβληματισμός μου έγινε έντονος όταν άρχισαν βουλευτές να προτρέπουν τον κόσμο να μην πληρώνει τα διόδια στην Κορίνθου – Πατρών. Εκλεγμένοι αντιπρόσωποί μας να μας λένε να κάνουμε κάτι παράνομο, ωραίο αυτό.''

Είναι δεδομένο πως είναι νόμιμα τα διόδια... Δεν μπορώ να καταλάβω πώς προκύπτει το αντίθετο...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 05, 2011, 17:59:38 pm από tsini »
Καταγράφηκε

Εις νόμος απαιτείται εις αυτήν την χώραν, ο οποίος να επιτάσσει την εφαρμογήν όλων των υπολοίπων νόμων.
     
~Εμμανουήλ Ροΐδης~ | (Έλληνας συγγραφέας) | 1836-1904

http://www.erepublik.com/en/referrer/Dictator+of+Europe

κυριακος

  • Ανώτατο μέλος
  • *****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 842
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #18 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 18:32:17 pm »

καμια φορα δεν θα επρεπε και οι βουλευτες να προτρεπουν τον κοσμο να κανει το αυτονοητο?
Αν τα διοδια ειταν ΝΟΜΙΜΑ δεν πιστευω οτι θα μπενανε στην διαδικασια να ρισκαρουν κατι τετοιο
Απο που προκυπτει τελικα οτι ειναι νομιμη η παρεμποδιση διελευση πολιτων απο εθνικο δρομο??????
Καταγράφηκε

iliasthes

  • Ανώτερο μέλος
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 393
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #19 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 19:09:02 pm »

Νομίζω πως συζητάτε σε λάθος βάση. Το θέμα δεν είναι νομικό, αλλά πολιτικό. Αν τα διόδια τα πληρώνουμε για τη χρήση του δρόμου, τότε τα τέλη κυκλοφορίας γιατί τα πληρώνουμε; Υποτίθεται οτι πληρώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας για να έχουμε δικαίωμα το αυτοκίνητο μας να καταλαμβάνει χώρο στους δημόσιους δρόμους για τη φθορά που προκαλεί σε αυτούς κλπ, πληρώνουμε πάνω από 60% φόρους στη βενζίνη για τον ίδιο και για υποτιθέμενους περιβαλλοντικούς λόγους (δηλαδή στο 1,50 που έβαλα προχθές βενζίνη πάνω από 1 ευρώ είναι φόροι και ουρλιάζουν οι δημοσιογραφίσκοι για τα 5 λεπτά διαφορά από βενζινάδικο σε βενζινάδικο). Τα τέλη ταξινόμησης στην αγορά γιατί τα πληρώνουμε; Εκτός αν νομίζει κανείς πως  700-800 ευρώ που φτάνουν και τις μερικές χιλιάδες για μεγάλα αυτοκίνητα, είναι το κόστος των πινακίδων και της καταχώρησης του αυτοκινήτου στα μητρώα του υπουργείου οικονομικών. Τέλος οι περισσότεροι δρόμοι έχουν φτιαχτεί με αποκλειστική ή σε πολύ μεγάλο ποσοστό χρηματοδότηση από το κράτος, από τους φόρους που προανέφερα, δηλαδή με δικά μας λεφτά και πληρώνουμε χαράτσι σε ιδιώτες. Να μην πω για υπερκοστολογήσεις, καθυστερήσεις, τεχνικές παραλείψεις και λάθη κλπ. Μόνο για την Εγνατία είχαμε καθυστέρηση σχεδόν δεκαετίας, ο δρόμος έχει μια λωρίδα λιγότερη από την αρχική συμφωνία ενώ κόστισε σχεδόν τριπλάσια από την αρχική συμφωνία. Δηλαδή πήραμε μικρότερο έργο και το πληρώσαμε ακριβότερα. Μα θα πει κάποιος η εταιρεία ένα μέρος του κόστους το πήρε δάνειο και περιμένει τα διόδια για να το βγάλει. Μα αν δεν τριπλασίαζε το κόστος δεν θα χρειαζόταν να χρηματοδοτήσει η ίδια.

Προσωπικά κάνω το πολύ απλό, αποφεύγω να χρησιμοποιώ τους δρόμους που έχουν διόδια. Μια φορά κατέβηκα στο Βόλο από Θεσσαλονίκη και με την επιστροφή έδωσα περίπου 20 ευρώ σε διόδια για να πάω σε μια πόλη που απέχει περίπου 200 χλμ. Τι εμπόριο λέμε μετά και κουραφέξαλα. Δηλαδή ένας παραγωγός  να έρθει σε μια λαϊκή στη Θεσσαλονίκη θέλει μαζί με τις βενζίνες 80 ευρώ τουλάχιστον. Τζάμπα να τα παράγει πρέπει να πουλήσει 50-55 κιλά μόνο για να βγάλει τη μετακίνηση χωρίς καν μεροκάματο.

Στις ΗΠΑ αυτή τη στιγμή το γαλόνι έχει λίγο πάνω από 3 δολάρια και το θεωρούν πανάκριβο. 1 γαλόνι είναι περίπου 4,5 λίτρα και 1 ευρώ περίπου 1,3 δολάρια. Δηλαδή περίπου 57 σεντς του ευρώ το λίτρο (άλλο που έχουν αυτοκίνητα που καίνε 15 λίτρα στα 100)
Καταγράφηκε

tsini

  • Ανώτερο μέλος
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 276
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #20 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 19:12:00 pm »

Μα δεν πρόκειται για παρεμπόδιση διέλευσης!! Ένα ανταποδοτικό τέλος είναι τα διόδια. Χρησιμοποιείς την οδό και πληρώνεις ένα αντίτιμο το οποίο αποταμιεύεται για να συντηρείται η οδός. Αν ήταν τα διόδια παράνομα θα έπρεπε όλος ο πλανήτης να είναι στους δρόμους και να οργανώνει κινήματα!
Τώρα το αν συμφωνεί ο καθένας ή διαφωνεί με τις συμβάσεις παραχώρησης δημοσίων έργων είναι άλλο ζήτημα. Κι εμένα δε με ικανοποιεί τόσο αυτή η πρακτική (βασικά δε μας ικανοποιεί όλους να βλέπουμε ότι δεν υπάρχει σχεδόν Κράτος πλέον). Αλλά από τη στιγμή που έτσι κατασκευάστηκαν τα έργα, πώς θα αρνηθούμε να πληρώνουμε τα διόδια;;
Και στο αεροδρόμιο Αθηνών π.χ. που έχει κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης όλα τα εισιτήρια για κάθε προορισμό είναι κατά 1 κ κάτι ευρώ ακριβότερο απ' ό,τι ας πούμε στο αεροδρόμιο Θεσ/νίκης λόγω πρόσθετης επιβάρυνσης από τον παραχωρησιούχο. Δεν άκουσα να πει τίποτα κανένας...
Καταγράφηκε

Εις νόμος απαιτείται εις αυτήν την χώραν, ο οποίος να επιτάσσει την εφαρμογήν όλων των υπολοίπων νόμων.
     
~Εμμανουήλ Ροΐδης~ | (Έλληνας συγγραφέας) | 1836-1904

http://www.erepublik.com/en/referrer/Dictator+of+Europe

tsini

  • Ανώτερο μέλος
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 276
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #21 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 19:22:51 pm »

Iliasthes συμφωνώ με αυτά που γράφεις...
Πάντως μιας και το θέμα είναι όντως βαθιά πολιτικό και πολύπτυχο, να πω και κάτι άλλο:
Όλη η Ευρώπη κινείται (πόσο μάλλον ασκεί το εμπόριο, που το αναφέρεις κι εσύ) με το τρένο. Εδώ στην Ελλάδα δυστυχώς ''κρεμόμαστε ακόμα από τα δέντρα''! Το τρένο καμιά κυβέρνηση δεν το στήριξε, δεν το ανέπτυξε, δεν το έκανε μέρος της καθημερινότητάς μας. Το δίκτυο είναι απαρχαιωμένο, το ίδιο και τα οχήματα... Κι ενώ είναι τα μισά λεφτά κάθε διαδρομή με το τρένο, εμείς έχουμε γεμίσει ήδη 2 σελίδες στο φόρουμ να μιλάμε για διόδια και αυτοκίνητα... Δυστυχώς ''εδώ είναι Ελλάδα'' που λέει και η γνωστή φράση παραίτησης και ωχαδερφισμού...
Καταγράφηκε

Εις νόμος απαιτείται εις αυτήν την χώραν, ο οποίος να επιτάσσει την εφαρμογήν όλων των υπολοίπων νόμων.
     
~Εμμανουήλ Ροΐδης~ | (Έλληνας συγγραφέας) | 1836-1904

http://www.erepublik.com/en/referrer/Dictator+of+Europe

κυριακος

  • Ανώτατο μέλος
  • *****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 842
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #22 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 19:37:58 pm »

Νομίζω πως συζητάτε σε λάθος βάση. Το θέμα δεν είναι νομικό, αλλά πολιτικό. Αν τα διόδια τα πληρώνουμε για τη χρήση του δρόμου, τότε τα τέλη κυκλοφορίας γιατί τα πληρώνουμε; Υποτίθεται οτι πληρώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας για να έχουμε δικαίωμα το αυτοκίνητο μας να καταλαμβάνει χώρο στους δημόσιους δρόμους για τη φθορά που προκαλεί σε αυτούς κλπ, πληρώνουμε πάνω από 60% φόρους στη βενζίνη για τον ίδιο και για υποτιθέμενους περιβαλλοντικούς λόγους (δηλαδή στο 1,50 που έβαλα προχθές βενζίνη πάνω από 1 ευρώ είναι φόροι και ουρλιάζουν οι δημοσιογραφίσκοι για τα 5 λεπτά διαφορά από βενζινάδικο σε βενζινάδικο). Τα τέλη ταξινόμησης στην αγορά γιατί τα πληρώνουμε; Εκτός αν νομίζει κανείς πως  700-800 ευρώ που φτάνουν και τις μερικές χιλιάδες για μεγάλα αυτοκίνητα, είναι το κόστος των πινακίδων και της καταχώρησης του αυτοκινήτου στα μητρώα του υπουργείου οικονομικών. Τέλος οι περισσότεροι δρόμοι έχουν φτιαχτεί με αποκλειστική ή σε πολύ μεγάλο ποσοστό χρηματοδότηση από το κράτος, από τους φόρους που προανέφερα, δηλαδή με δικά μας λεφτά και πληρώνουμε χαράτσι σε ιδιώτες. Να μην πω για υπερκοστολογήσεις, καθυστερήσεις, τεχνικές παραλείψεις και λάθη κλπ. Μόνο για την Εγνατία είχαμε καθυστέρηση σχεδόν δεκαετίας, ο δρόμος έχει μια λωρίδα λιγότερη από την αρχική συμφωνία ενώ κόστισε σχεδόν τριπλάσια από την αρχική συμφωνία. Δηλαδή πήραμε μικρότερο έργο και το πληρώσαμε ακριβότερα. Μα θα πει κάποιος η εταιρεία ένα μέρος του κόστους το πήρε δάνειο και περιμένει τα διόδια για να το βγάλει. Μα αν δεν τριπλασίαζε το κόστος δεν θα χρειαζόταν να χρηματοδοτήσει η ίδια.

Προσωπικά κάνω το πολύ απλό, αποφεύγω να χρησιμοποιώ τους δρόμους που έχουν διόδια. Μια φορά κατέβηκα στο Βόλο από Θεσσαλονίκη και με την επιστροφή έδωσα περίπου 20 ευρώ σε διόδια για να πάω σε μια πόλη που απέχει περίπου 200 χλμ. Τι εμπόριο λέμε μετά και κουραφέξαλα. Δηλαδή ένας παραγωγός  να έρθει σε μια λαϊκή στη Θεσσαλονίκη θέλει μαζί με τις βενζίνες 80 ευρώ τουλάχιστον. Τζάμπα να τα παράγει πρέπει να πουλήσει 50-55 κιλά μόνο για να βγάλει τη μετακίνηση χωρίς καν μεροκάματο.

Στις ΗΠΑ αυτή τη στιγμή το γαλόνι έχει λίγο πάνω από 3 δολάρια και το θεωρούν πανάκριβο. 1 γαλόνι είναι περίπου 4,5 λίτρα και 1 ευρώ περίπου 1,3 δολάρια. Δηλαδή περίπου 57 σεντς του ευρώ το λίτρο (άλλο που έχουν αυτοκίνητα που καίνε 15 λίτρα στα 100)
απο εκει ξεκινησα και εγω,απο τους φορους και τα τελη κυκλοφοριας
τα οποια δινουμε για αυτους ακριβως τους σκοπους....
το αν το θεμα των διοδιων ειναι πολιτικο και βεβαιως ειναι
Αν το κρατος πραγματι ειναι ανικανο,αυτο δεν ειναι αλοθι στην ταιρεια να χαρατσωνει τον πολιτη
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 05, 2011, 19:39:31 pm από κυριακος »
Καταγράφηκε

tsini

  • Ανώτερο μέλος
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 276
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #23 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 20:34:08 pm »

Όλοι συμφωνούμε σε γενικές γραμμές, που είναι και το λογικό!
Κι εγώ από το πρώτο μου μήνυμα είπα ότι είναι υπερβολική η χρέωση π.χ. των 2.80Ε όπως έγινε τώρα στα Μάλγαρα (που είναι και κρατικά). Απλά έχω κάποιες ενστάσεις για τα περιθώρια που έχουμε πια να αντιδράσουμε ''σηκώνοντας αντάρτικο'' για ένα τέτοιο θέμα.
Όσο για το θέμα περί νομιμότητας, όταν βλέπω κάποια ξερή αναφορά του τύπου ''Τα διόδια είναι παράνομα. Απαιτούμε να κινούνται ελεύθερα οι Έλληνες πολίτες στους δρόμους της χώρας'' - σαν φοιτητής Νομικής που είμαι κιόλας - μου 'ρχεται να γελάσω...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 05, 2011, 20:35:54 pm από tsini »
Καταγράφηκε

Εις νόμος απαιτείται εις αυτήν την χώραν, ο οποίος να επιτάσσει την εφαρμογήν όλων των υπολοίπων νόμων.
     
~Εμμανουήλ Ροΐδης~ | (Έλληνας συγγραφέας) | 1836-1904

http://www.erepublik.com/en/referrer/Dictator+of+Europe

iliasthes

  • Ανώτερο μέλος
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 393
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #24 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 22:41:57 pm »

Iliasthes συμφωνώ με αυτά που γράφεις...
Πάντως μιας και το θέμα είναι όντως βαθιά πολιτικό και πολύπτυχο, να πω και κάτι άλλο:
Όλη η Ευρώπη κινείται (πόσο μάλλον ασκεί το εμπόριο, που το αναφέρεις κι εσύ) με το τρένο. Εδώ στην Ελλάδα δυστυχώς ''κρεμόμαστε ακόμα από τα δέντρα''! Το τρένο καμιά κυβέρνηση δεν το στήριξε, δεν το ανέπτυξε, δεν το έκανε μέρος της καθημερινότητάς μας. Το δίκτυο είναι απαρχαιωμένο, το ίδιο και τα οχήματα... Κι ενώ είναι τα μισά λεφτά κάθε διαδρομή με το τρένο, εμείς έχουμε γεμίσει ήδη 2 σελίδες στο φόρουμ να μιλάμε για διόδια και αυτοκίνητα... Δυστυχώς ''εδώ είναι Ελλάδα'' που λέει και η γνωστή φράση παραίτησης και ωχαδερφισμού...

Έχω χρησιμοποιήσει το τρένο πάνω από 200 φορές όσο και αν φαίνεται υπερβολικό. Περίπου 4 χρόνια έκανα τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη με τρένο σχεδόν κάθε βδομάδα. Ήταν το αγαπημένο μου μέσο μεταφοράς και δεν καταλάβαινα γιατί δεν το προτιμούσε ο κόσμος. Οικονομικό, σπάνια μου έτυχαν καθυστερήσεις, αλλά δυστυχώς πολύ βρώμικο και επειδή δεν είχε τελειώσει ακόμα η διπλή γραμμή σε όλο το δίκτυο με αποτέλεσμα σε κάποια σημεία σταματούσε και περίμενε συρμό από την αντίθετη κατεύθυνση για να προχωρήσει. Το χρησιμοποίησα πριν 20 μέρες μετά από 4 χρόνια. Ο χρόνος βελτιώθηκε, η τιμή του εισιτηρίου διπλασιάστηκε και με το νέο τιμολόγιο που ισχύει εδώ και 3 μέρες τριπλασιάστηκε, αλλά τα βαγόνια παραμένουν βρώμικα και ενώ πλήρωσα υποτίθεται και intercity express είχα και στις δύο διαδρομές καθυστέρηση που άγγιζε τη μία ώρα (αν και πάλι έκανα λιγότερο από οτι στο παρελθόν). Παλιά είχα γνωρίσει έναν Βέλγο, ο οποίος εργαζόταν σε μια πόλη της Γαλλίας σχετικά κοντά στο Βέλγιο και κάθε μέρα έκανε σε περίπου 1 ώρα και 5 λεπτά μια διαδρομή 170 χλμ για να πάει στη δουλειά του στη Γαλλία. Χρησιμοποιούσε μηνιαία κάρτα με ένα αντίτιμο λίγο πάνω από 100 ευρώ. Μου φάνηκε απίστευτο που εγώ ξόδευα τα ίδια χρήματα για να πηγαίνω με το αυτοκίνητο στη δουλειά μου που απέχει 16 χλμ από το σπίτι μου. Έτσι θα μπορεί να μένει ο άλλος στην Κόρινθο και να δουλεύει στην Αθήνα και να μην έχουμε 2 πόλεις τέρατα και η υπόλοιπη Ελλάδα να μαραζώνει.
Καταγράφηκε

tsini

  • Ανώτερο μέλος
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 276
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #25 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 23:55:15 pm »

14.6% προς το παρόν στο galop το ποσοστό αυτών που αρνούνται να πληρώσουν .
Σε δημοσίευση στη σελίδα του ΣΚΑΙ σήμερα αναφέρεται ότι αρνείται να πληρώσει περίπου το 20% των οδηγών στην Ε.Ο. Αθηνών - Θεσσαλονίκης..
Καταγράφηκε

Εις νόμος απαιτείται εις αυτήν την χώραν, ο οποίος να επιτάσσει την εφαρμογήν όλων των υπολοίπων νόμων.
     
~Εμμανουήλ Ροΐδης~ | (Έλληνας συγγραφέας) | 1836-1904

http://www.erepublik.com/en/referrer/Dictator+of+Europe

Dr_Michael

  • Ιδρυτής του Galop.gr
  • Διαχειριστής
  • Ανώτατο μέλος
  • *****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 1716
    • Προφίλ
    • WWW
    • E-mail
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #26 στις: Ιανουαρίου 06, 2011, 17:59:37 pm »

14.6% προς το παρόν στο galop το ποσοστό αυτών που αρνούνται να πληρώσουν .

20%  ;)

tsini

  • Ανώτερο μέλος
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 276
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #27 στις: Ιανουαρίου 06, 2011, 18:13:51 pm »

14.6% προς το παρόν στο galop το ποσοστό αυτών που αρνούνται να πληρώσουν .

20%  ;)

Στρογγυλό - στρογγυλό 20%  :)
Καταγράφηκε

Εις νόμος απαιτείται εις αυτήν την χώραν, ο οποίος να επιτάσσει την εφαρμογήν όλων των υπολοίπων νόμων.
     
~Εμμανουήλ Ροΐδης~ | (Έλληνας συγγραφέας) | 1836-1904

http://www.erepublik.com/en/referrer/Dictator+of+Europe

κυριακος

  • Ανώτατο μέλος
  • *****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 842
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #28 στις: Ιανουαρίου 08, 2011, 00:02:33 am »

Την Κυριακη ολες οι μπαρες διοδιων θα ειναι ανοιχτες
Καταγράφηκε

iliasthes

  • Ανώτερο μέλος
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 393
    • Προφίλ
Άρνηση πληρωμής διοδίων 2011
« Απάντηση #29 στις: Ιανουαρίου 08, 2011, 11:30:33 am »

Τα διόδια βλάπτουν και τις τοπικές οικονομίες. Από τότε που έγινε και η Εγνατία και είναι ακόμη χωρίς διόδια, η κίνηση στην Κατερίνη από Θεσσαλονικείς για μπανάκι έχει μειωθεί αισθητά. Παλιά όσοι δεν θέλαν την ταλαιπωρία και το μποτιλιάρισμα για Χαλκιδική πηγαίναν Κατερίνη. Επειδή εδώ και 2 χρόνια υπάρχει η Εγνατία αυξήθηκε η κίνηση σε Ασπροβάλτα, Κερδύλια στο Οφρύνι0 Καβάλας και σε όλα τα παραλιακά μέρη της Καβάλας από Θεσσαλονίκη. Αν δεν είχαν τσιμπήσει και οι Βενζίνες θα ήταν ακόμα καλύτερα. Για να πας στο νομό Πιερίας περνάς τα διόδια των Μαλγάρων, ενώ αν θες να πας προς Λεπτοκαρυά κλπ περνάς και τα διόδια των Τεμπών.
Καταγράφηκε

 


Στο galop.gr θα βρείτε δημοσκοπήσεις, ψηφοφορίες, σφυγμομετρήσεις, γκάλοπ ... όπως κι αν το πει κανεις, η ουσία είναι ότι εδώ η γνώμη σας μετράει! Ψηφίστε και κερδίστε δώρα μέσα από τους μηνιαίους διαγωνισμούς. Πάρτε μέρος στις συζητήσεις και εκφράστε τη γνώμη σας. Καλή περιήγηση!