Galop.gr Virtual Community

Εδώ η γνώμη σου μετράει
  • Νοεμβρίου 15, 2024, 09:00:35 am *
  • Καλώς ορίσατε, επισκέπτης
Please login or register.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Σύνθετη αναζήτηση  

Νέα:

Mοιραστείτε δημοσκοπήσεις στο site σας και κερδίστε πόντους!



Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα

Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε με τη φράση ότι η αξιολόγηση δεν αποτελεί αυτοσκοπό, δεν ταυτίζεται με την εξέταση επί του μαθήματος, δε συνιστά ελ
Chart
Ψήφισαν: 15 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα

Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε με τη φράση ότι η αξιολόγηση δεν αποτελεί αυτοσκοπό, δεν ταυτίζεται με την εξέταση επί του μαθήματος, δε συνιστά ελ
Chart
Ψήφισαν: 15 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα

Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε με τη φράση ότι η αξιολόγηση δεν αποτελεί αυτοσκοπό, δεν ταυτίζεται με την εξέταση επί του μαθήματος, δε συνιστά ελ
Chart
Ψήφισαν: 15 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα

Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε με τη φράση ότι η αξιολόγηση δεν αποτελεί αυτοσκοπό, δεν ταυτίζεται με την εξέταση επί του μαθήματος, δε συνιστά ελ
Chart
Ψήφισαν: 15 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα

Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε με τη φράση ότι η αξιολόγηση δεν αποτελεί αυτοσκοπό, δεν ταυτίζεται με την εξέταση επί του μαθήματος, δε συνιστά ελ
Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε με τη φράση ότι η αξιολόγηση δεν αποτελεί αυτοσκοπό, δεν ταυτίζεται με την εξέταση επί του μαθήματος, δε συνιστά ελ
Πολύ - 6 (40%)
Αρκετά - 5 (33.33%)
Λίγο - 3 (20%)
Καθόλου - 1 (6.67%)
Ψήφισαν: 15
Ψήφισαν: 15 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

[Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!

<table> <tr> <td> <div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=2647">Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα</a></h4><span>Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε με τη φράση ότι η αξιολόγηση δεν αποτελεί αυτοσκοπό, δεν ταυτίζεται με την εξέταση επί του μαθήματος, δε συνιστά ελ</span></div><br /><br /> <form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=2647.0;poll=2742" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;"> <table> <tr> <td colspan="2"> <input type="radio" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Πολύ</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Αρκετά</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Λίγο</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-3" value="3" class="check" /> <label for="options-3">Καθόλου</label><br /> </td> <td valign="bottom" style="padding-left: 15px;"> </td> </tr><tr> <td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td> </tr> </table></form> </td> </tr> </table>
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν.
Η ψηφοφορία έληξε: Δεκεμβρίου 31, 2014, 17:42:17 pm
Τελευταίες 20 ψήφοι
ΛίγοΦεβρουαρίου 15, 2014, 21:46:52 pm
ΠολύΦεβρουαρίου 12, 2014, 22:41:56 pm
ΑρκετάΦεβρουαρίου 12, 2014, 20:10:26 pm
ΑρκετάΦεβρουαρίου 12, 2014, 20:10:22 pm
ΛίγοΦεβρουαρίου 12, 2014, 10:31:20 am
ΑρκετάΦεβρουαρίου 12, 2014, 10:31:09 am
ΠολύΦεβρουαρίου 12, 2014, 10:27:45 am
ΠολύΦεβρουαρίου 12, 2014, 09:43:17 am
ΛίγοΦεβρουαρίου 12, 2014, 09:43:07 am
ΑρκετάΦεβρουαρίου 12, 2014, 09:38:02 am
ΠολύΦεβρουαρίου 11, 2014, 20:24:44 pm
ΠολύΦεβρουαρίου 11, 2014, 19:07:32 pm
ΑρκετάΦεβρουαρίου 11, 2014, 18:30:54 pm
ΚαθόλουΦεβρουαρίου 05, 2014, 19:25:16 pm
ΠολύΦεβρουαρίου 01, 2014, 21:19:30 pm

Αποστολέας Θέμα: Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα  (Αναγνώστηκε 1089 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΟΥΒΩΝ

  • Αρχάριο μέλος
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 26
    • Προφίλ
Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα
« στις: Φεβρουαρίου 05, 2014, 17:42:17 pm »

Ο εκπαιδευτικός οφείλει να αναδεικνύει τη «μαθησιακή ταυτότητα» του κάθε μαθητή λαμβάνοντας υπόψη τον ατομικό τρόπο και ρυθμό μάθησης του μαθητή, το στάδιο της γλωσσικής του ανάπτυξης αλλά και τις ευκαιρίες που του προσφέρει το κοινωνικό - οικονομικό του περιβάλλον.
Καταγράφηκε
Tags:

 


Στο galop.gr θα βρείτε δημοσκοπήσεις, ψηφοφορίες, σφυγμομετρήσεις, γκάλοπ ... όπως κι αν το πει κανεις, η ουσία είναι ότι εδώ η γνώμη σας μετράει! Ψηφίστε και κερδίστε δώρα μέσα από τους μηνιαίους διαγωνισμούς. Πάρτε μέρος στις συζητήσεις και εκφράστε τη γνώμη σας. Καλή περιήγηση!