Galop.gr Virtual Community

Εδώ η γνώμη σου μετράει
  • Νοεμβρίου 15, 2024, 09:20:17 am *
  • Καλώς ορίσατε, επισκέπτης
Please login or register.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Σύνθετη αναζήτηση  

Νέα:

Δείτε τους λόγους για να γίνει κάποιος μέλος



Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα

Πόσα χρόνια απασχολείστε σε Ελληνικό Δημόσιο σχολείο;
Chart
Ψήφισαν: 15 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα

Πόσα χρόνια απασχολείστε σε Ελληνικό Δημόσιο σχολείο;
Chart
Ψήφισαν: 15 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα

Πόσα χρόνια απασχολείστε σε Ελληνικό Δημόσιο σχολείο;
Chart
Ψήφισαν: 15 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα

Πόσα χρόνια απασχολείστε σε Ελληνικό Δημόσιο σχολείο;
Chart
Ψήφισαν: 15 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα

Πόσα χρόνια απασχολείστε σε Ελληνικό Δημόσιο σχολείο;
Πόσα χρόνια απασχολείστε σε Ελληνικό Δημόσιο σχολείο;
1-4 - 1 (6.67%)
4-8 - 2 (13.33%)
8-12 - 3 (20%)
12-20 - 6 (40%)
Πάνω από 20 - 3 (20%)
Ψήφισαν: 15
Ψήφισαν: 15 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

[Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!

<table> <tr> <td> <div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=2653">Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα</a></h4><span>Πόσα χρόνια απασχολείστε σε Ελληνικό Δημόσιο σχολείο;</span></div><br /><br /> <form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=2653.0;poll=2760" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;"> <table> <tr> <td colspan="2"> <input type="radio" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Πολύ</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Αρκετά</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Λίγο</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-3" value="3" class="check" /> <label for="options-3">Καθόλου</label><br /> </td> <td valign="bottom" style="padding-left: 15px;"> </td> </tr><tr> <td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td> </tr> </table></form> </td> </tr> </table>
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν.
Η ψηφοφορία έληξε: Δεκεμβρίου 31, 2014, 17:42:17 pm
Τελευταίες 20 ψήφοι
8-12Φεβρουαρίου 15, 2014, 21:47:58 pm
12-20Φεβρουαρίου 12, 2014, 22:42:21 pm
8-12Φεβρουαρίου 12, 2014, 20:12:44 pm
4-8Φεβρουαρίου 12, 2014, 20:12:13 pm
Πάνω από 20Φεβρουαρίου 12, 2014, 10:34:15 am
4-8Φεβρουαρίου 12, 2014, 10:33:26 am
12-20Φεβρουαρίου 12, 2014, 10:29:27 am
12-20Φεβρουαρίου 12, 2014, 09:45:41 am
1-4Φεβρουαρίου 12, 2014, 09:45:23 am
12-20Φεβρουαρίου 12, 2014, 09:39:47 am
Πάνω από 20Φεβρουαρίου 11, 2014, 20:25:51 pm
12-20Φεβρουαρίου 11, 2014, 19:09:12 pm
Πάνω από 20Φεβρουαρίου 11, 2014, 18:32:10 pm
12-20Φεβρουαρίου 06, 2014, 16:44:54 pm
8-12Φεβρουαρίου 05, 2014, 18:32:40 pm

Αποστολέας Θέμα: Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα  (Αναγνώστηκε 1091 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΟΥΒΩΝ

  • Αρχάριο μέλος
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 26
    • Προφίλ
Δείκτης 3.2: Μαθησιακή ταυτότητα
« στις: Φεβρουαρίου 05, 2014, 17:42:17 pm »

Ο εκπαιδευτικός οφείλει να αναδεικνύει τη «μαθησιακή ταυτότητα» του κάθε μαθητή λαμβάνοντας υπόψη τον ατομικό τρόπο και ρυθμό μάθησης του μαθητή, το στάδιο της γλωσσικής του ανάπτυξης αλλά και τις ευκαιρίες που του προσφέρει το κοινωνικό - οικονομικό του περιβάλλον.
Καταγράφηκε
Tags:

 


Στο galop.gr θα βρείτε δημοσκοπήσεις, ψηφοφορίες, σφυγμομετρήσεις, γκάλοπ ... όπως κι αν το πει κανεις, η ουσία είναι ότι εδώ η γνώμη σας μετράει! Ψηφίστε και κερδίστε δώρα μέσα από τους μηνιαίους διαγωνισμούς. Πάρτε μέρος στις συζητήσεις και εκφράστε τη γνώμη σας. Καλή περιήγηση!