|
Galop.gr Virtual Community
|
Εδώ η γνώμη σου μετράει |
-
Νοεμβρίου 15, 2024, 09:19:56 am
- Καλώς ορίσατε, επισκέπτης
|
Γιατί το άθροισμα των ποσοστών δεν είναι 100%;
Στις δημοσκοπήσεις όπου επιτρέπονται πολλαπλές επιλογές το ποσοστό βγαίνει επί του συνόλου των ψηφισάντων και όχι επί του συνόλου των επιλογών αφου αυτό θεωρείται επιστημονικά ορθό.
Στα γραφήματα "Πίτα" και "Δακτύλιος" λόγω της φύσης τους το άθροισμα των ποσοστών παραμένει 100%.
[ Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!
<table>
<tr>
<td>
<div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=2640">Δείκτης 3.2: Τρόποι αξιολόγησης μαθητών</a></h4><span>Με ποιους τρόπους αξιοποιείτε τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των μαθητών σας;</span></div><br /><br />
<form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=2640.0;poll=2735" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;">
<table>
<tr>
<td colspan="2">
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε μέχρι 7 επιλογές.
</td>
</tr><tr>
<td>
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Παρουσιάσεις</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-3" value="3" class="check" /> <label for="options-3">Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-4" value="4" class="check" /> <label for="options-4">Αξιολόγηση βάσει φακέλου (portfolio)</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-6" value="6" class="check" /> <label for="options-6">Αυτοαξιολόγηση</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-7" value="7" class="check" /> <label for="options-7">Άλλο</label><br /> </td>
<td valign="bottom" style="padding-left: 15px;">
</td>
</tr><tr>
<td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td>
</tr>
</table></form>
</td>
</tr>
</table> | |
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν. Η ψηφοφορία έληξε: Ιανουαρίου 01, 2015, 09:37:13 am
Τελευταίες 20 ψήφοιΠροσαρμογή της διδασκαλίας, Ανατροφοδότηση των μαθητών | Απριλίου 27, 2014, 02:25:56 am | Ανατροφοδότηση των μαθητών | Μαρτίου 16, 2014, 20:05:18 pm | Ανατροφοδότηση των μαθητών, Ενημέρωση γονέων, Προσαρμογή της διδασκαλίας | Φεβρουαρίου 15, 2014, 21:34:20 pm | Προσαρμογή της διδασκαλίας | Φεβρουαρίου 12, 2014, 22:37:11 pm | Ενημέρωση γονέων, Προσαρμογή της διδασκαλίας | Φεβρουαρίου 12, 2014, 20:01:26 pm | Προσαρμογή της διδασκαλίας, Ενημέρωση γονέων, Ανατροφοδότηση των μαθητών | Φεβρουαρίου 12, 2014, 19:56:48 pm | Ανατροφοδότηση των μαθητών, Προσαρμογή της διδασκαλίας | Φεβρουαρίου 12, 2014, 10:21:41 am | Προσαρμογή της διδασκαλίας, Ενημέρωση γονέων, Ανατροφοδότηση των μαθητών | Φεβρουαρίου 12, 2014, 10:20:17 am | Ενημέρωση γονέων, Ανατροφοδότηση των μαθητών, Προσαρμογή της διδασκαλίας | Φεβρουαρίου 12, 2014, 10:18:57 am |
| |
Αποστολέας
Θέμα: Δείκτης 3.2: Τρόποι αξιολόγησης μαθητών (Αναγνώστηκε 1751 φορές)
|
|
|
|