|
Galop.gr Virtual Community
|
Εδώ η γνώμη σου μετράει |
-
Νοεμβρίου 15, 2024, 09:53:20 am
- Καλώς ορίσατε, επισκέπτης
|
Γιατί το άθροισμα των ποσοστών δεν είναι 100%;
Στις δημοσκοπήσεις όπου επιτρέπονται πολλαπλές επιλογές το ποσοστό βγαίνει επί του συνόλου των ψηφισάντων και όχι επί του συνόλου των επιλογών αφου αυτό θεωρείται επιστημονικά ορθό.
Στα γραφήματα "Πίτα" και "Δακτύλιος" λόγω της φύσης τους το άθροισμα των ποσοστών παραμένει 100%.
[ Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!
<table>
<tr>
<td>
<div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=2639">Δείκτης 2.3: Μορφωτικό επίπεδο</a></h4><span>Εκτός από τα διαγωνίσματα και τις προφορικές εξετάσεις, ποιους άλλους τρόπους χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση των μαθητών σας;</span></div><br /><br />
<form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=2639.0;poll=2734" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;">
<table>
<tr>
<td colspan="2">
<input type="radio" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Μεταπτυχιακό</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Διδακτορικό</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Μόνο βασικό πτυχίο</label><br /> </td>
<td valign="bottom" style="padding-left: 15px;">
</td>
</tr><tr>
<td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td>
</tr>
</table></form>
</td>
</tr>
</table> | |
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν. Η ψηφοφορία έληξε: Δεκεμβρίου 31, 2014, 13:03:55 pm
Τελευταίες 20 ψήφοιΓραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες, Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες, Αξιολόγηση βάσει φακέλου (portfolio), Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση, Παρουσιάσεις, Αυτοαξιολόγηση | Μαΐου 20, 2014, 11:30:19 am | Παρουσιάσεις, Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες, Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση, Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες | Μαΐου 15, 2014, 21:08:58 pm | Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση, Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες, Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες | Απριλίου 27, 2014, 23:16:57 pm | Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες, Αξιολόγηση βάσει φακέλου (portfolio), Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση, Αυτοαξιολόγηση, Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες | Απριλίου 27, 2014, 02:23:55 am | Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες, Άλλο | Απριλίου 15, 2014, 10:45:18 am |
| |
Αποστολέας
Θέμα: Δείκτης 2.3: Μορφωτικό επίπεδο (Αναγνώστηκε 1166 φορές)
|
|
|
|