Galop.gr Virtual Community

Εδώ η γνώμη σου μετράει
  • Νοεμβρίου 15, 2024, 09:53:20 am *
  • Καλώς ορίσατε, επισκέπτης
Please login or register.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Σύνθετη αναζήτηση  

Νέα:

Mοιραστείτε δημοσκοπήσεις στο site σας και κερδίστε πόντους!




Γιατί το άθροισμα των ποσοστών δεν είναι 100%;

Δείκτης 2.3: Μορφωτικό επίπεδο

Εκτός από τα διαγωνίσματα και τις προφορικές εξετάσεις, ποιους άλλους τρόπους χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση των μαθητών σας;
Chart
Ψήφισαν: 23 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Δείκτης 2.3: Μορφωτικό επίπεδο

Εκτός από τα διαγωνίσματα και τις προφορικές εξετάσεις, ποιους άλλους τρόπους χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση των μαθητών σας;
Chart
Ψήφισαν: 23 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Δείκτης 2.3: Μορφωτικό επίπεδο

Εκτός από τα διαγωνίσματα και τις προφορικές εξετάσεις, ποιους άλλους τρόπους χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση των μαθητών σας;
Chart
Ψήφισαν: 23 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Δείκτης 2.3: Μορφωτικό επίπεδο

Εκτός από τα διαγωνίσματα και τις προφορικές εξετάσεις, ποιους άλλους τρόπους χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση των μαθητών σας;
Chart
Ψήφισαν: 23 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Δείκτης 2.3: Μορφωτικό επίπεδο

Εκτός από τα διαγωνίσματα και τις προφορικές εξετάσεις, ποιους άλλους τρόπους χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση των μαθητών σας;
Εκτός από τα διαγωνίσματα και τις προφορικές εξετάσεις, ποιους άλλους τρόπους χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση των μαθητών σας;
Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες - 19 (82.61%)
Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες - 20 (86.96%)
Παρουσιάσεις - 9 (39.13%)
Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση - 11 (47.83%)
Αξιολόγηση βάσει φακέλου (portfolio) - 6 (26.09%)
Αυτοαξιολόγηση - 8 (34.78%)
Άλλο - 2 (8.7%)
Ψήφισαν: 23
Ψήφισαν: 23 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

[Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!

<table> <tr> <td> <div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=2639">Δείκτης 2.3: Μορφωτικό επίπεδο</a></h4><span>Εκτός από τα διαγωνίσματα και τις προφορικές εξετάσεις, ποιους άλλους τρόπους χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση των μαθητών σας;</span></div><br /><br /> <form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=2639.0;poll=2734" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;"> <table> <tr> <td colspan="2"> <input type="radio" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Μεταπτυχιακό</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Διδακτορικό</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Μόνο βασικό πτυχίο</label><br /> </td> <td valign="bottom" style="padding-left: 15px;"> </td> </tr><tr> <td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td> </tr> </table></form> </td> </tr> </table>
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν.
Η ψηφοφορία έληξε: Δεκεμβρίου 31, 2014, 13:03:55 pm
Τελευταίες 20 ψήφοι
Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες, Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες, Αξιολόγηση βάσει φακέλου (portfolio), Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση, Παρουσιάσεις, ΑυτοαξιολόγησηΜαΐου 20, 2014, 11:30:19 am
Παρουσιάσεις, Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες, Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση, Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίεςΜαΐου 15, 2014, 21:08:58 pm
Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση, Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίες, Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίεςΑπριλίου 27, 2014, 23:16:57 pm
Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες, Αξιολόγηση βάσει φακέλου (portfolio), Συλλογική ή σε ομάδες προφορική εξέταση, Αυτοαξιολόγηση, Γραπτές ολιγόλεπτες δοκιμασίεςΑπριλίου 27, 2014, 02:23:55 am
Γραπτές εργασίες - συνθετικές δημιουργικές διαδικασίες, ΆλλοΑπριλίου 15, 2014, 10:45:18 am

Αποστολέας Θέμα: Δείκτης 2.3: Μορφωτικό επίπεδο  (Αναγνώστηκε 1166 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΟΥΒΩΝ

  • Αρχάριο μέλος
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 26
    • Προφίλ
Δείκτης 2.3: Μορφωτικό επίπεδο
« στις: Ιανουαρίου 27, 2014, 13:03:55 pm »

Γυμνάσιο Γουβών και 3 Λυκειακές τάξεις: Εκτός του βασικού πτυχίου σας, διαθέτετε και μεταπτυχιακό τίτλο;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 30, 2014, 09:32:09 am από ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΟΥΒΩΝ »
Καταγράφηκε
Tags:

 


Στο galop.gr θα βρείτε δημοσκοπήσεις, ψηφοφορίες, σφυγμομετρήσεις, γκάλοπ ... όπως κι αν το πει κανεις, η ουσία είναι ότι εδώ η γνώμη σας μετράει! Ψηφίστε και κερδίστε δώρα μέσα από τους μηνιαίους διαγωνισμούς. Πάρτε μέρος στις συζητήσεις και εκφράστε τη γνώμη σας. Καλή περιήγηση!