Χρυσή εποχή για την Ελλάδα

Ποια πιστεύετε ήταν η καλύτερη περίοδος για την Ελλάδα;
Chart
Ψήφισαν: 5534 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Χρυσή εποχή για την Ελλάδα

Ποια πιστεύετε ήταν η καλύτερη περίοδος για την Ελλάδα;
Chart
Ψήφισαν: 5534 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Χρυσή εποχή για την Ελλάδα

Ποια πιστεύετε ήταν η καλύτερη περίοδος για την Ελλάδα;
Chart
Ψήφισαν: 5534 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Χρυσή εποχή για την Ελλάδα

Ποια πιστεύετε ήταν η καλύτερη περίοδος για την Ελλάδα;
Chart
Ψήφισαν: 5534 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Χρυσή εποχή για την Ελλάδα

Ποια πιστεύετε ήταν η καλύτερη περίοδος για την Ελλάδα;


1967-1974 - 2108 (38.09%)
1974-1981 - 504 (9.11%)
1981-1989 - 1072 (19.37%)
1989-1993 - 169 (3.05%)
1993-2004 - 535 (9.67%)
2004-2009 - 472 (8.53%)
2009 μέχρι σήμερα - 96 (1.73%)
Δεν ξέρω / Δεν απαντώ - 578 (10.44%)
Ψήφισαν: 5534 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Χρυσή εποχή για την Ελλάδα

Ποια πιστεύετε ήταν η καλύτερη περίοδος για την Ελλάδα;



[Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!

<table> <tr> <td> <div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=874">Χρυσή εποχή για την Ελλάδα</a></h4><span>Ποια πιστεύετε ήταν η καλύτερη περίοδος για την Ελλάδα;</span></div><br /><br /> <form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=874.;poll=777" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;"> <table> <tr> <td colspan="2"> <input type="radio" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">1967-1974</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">1974-1981</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">1981-1989</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-3" value="3" class="check" /> <label for="options-3">1989-1993</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-4" value="4" class="check" /> <label for="options-4">1993-2004</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-6" value="6" class="check" /> <label for="options-6">2004-2009</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-7" value="7" class="check" /> <label for="options-7">2009 μέχρι σήμερα</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-8" value="8" class="check" /> <label for="options-8">Δεν ξέρω / Δεν απαντώ</label><br /> </td> <td valign="bottom" style="padding-left: 15px;"> </td> </tr><tr> <td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td> </tr> </table></form> </td> </tr> </table>
1967-1974:Χούντα
1974-1981:Επαναφορά της δημοκρατίας και κυβέρνηση υπό τον Κωνσταντίνο Καραμανλή
1981-1889:Πρώτη νίκη του Αντρέα Παπανδρέου, ο οποίος μένει στην κυβέρνηση μέχρι την ήττα από τον Μητσοτάκη (κυρίως  λόγω της συμμετοχής στελεχών του στο σκάνδαλο Κοσκωτά)
1989-1993:H Νέα Δημοκρατία, με πρόεδρο τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, παρά το γεγονός ότι συγκεντρώνει μεγάλα ποσοστά, της τάξεως του 44,3% και 46,2% αντίστοιχα, λόγω του εκλογικού νόμου δεν καταφέρνει να σχηματίσει αυτοδύναμη Κυβέρνηση, με αποτέλεσμα της Κυβέρνηση Συνεργασίας με τον Συνασπισμό στην πρώτη περίπτωση, και την Οικουμενική Κυβέρνηση στην δεύτερη.
1993-2004:Επίστροφή του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, αρχικά με τον Αντρέα Παπανδρέου και έπειτα με τον Κώστα Σημίτη
2004-2009:Κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας με πρωθυπουργό των Κώστα Καραμανλή
2009 εώς σήμερα: Κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου με το ΠΑΣΟΚ
33 Σχόλια
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν.


Προσθήκη σχολίου
1. Στις 26/09/2010 10:42, Από τον/την maraki
Δεν ξέρω...
2. Στις 26/09/2010 11:25, Από τον/την H
Για το κεφάλαιο και την πλουτοκρατία όλες ήταν "χρυσές". Για τους εργαζόμενους και το λαό όλες ήταν δύσκολες. Φαίνεται ότι κάποιες εποχές ο λαός αντιμετώπιζε λιγότερο οξυμένα προβλήματα; Αυτό όμως δεν αποτελούσε εγγύηση και για την επόμενη! Στον καπιταλισμό μπορούσαν οι εργαζόμενοι με την πάλη τους να έχουν κατακτήσεις αλλά καμιά δεν είναι σταθερή. Στην επόμενη φάση τα παίρνουν όλα πίσω. Αυτό δεν επιβεβαιώνεται πανηγυρικά σήμερα; Και από πάνω πέφτει και το "δούλεμα" τύπου ...Πάγκαλου!
3. Στις 26/09/2010 11:28, Από τον/την κυριακος
δεν θυμαμαι καμια χρυση εποχη,αν εξαιρεσουμε το 81 που ο κοσμος ανετρεψε την δεξια,πιστευοντας στιςυποσχεσεις του Ανδρεα Παπανδρεου ,ισως ειναι η μονη κυβερνηση που εδωσε κατι στον κοσμο (αναφερομαι στα πρωτα μονο χρονια του Πασοκ,πριν αρχισει να ξεφουσκωνει.Γενικα ομως δεν θυμαμαι καμια περιοδο που να μην εχει ζητηθει λιτοτητα .
Παντα υπηρχε καποιος λογος για επιβολη λιτοτητας,και θυσιων (για να ξεχρεωσουμε απο οτι εκανε η χουντα.για να μπορεσουμε να μπουμε στην ΕΟΚ κλπ κλπ)
Υπηρξε μια εποχη που υπηρξε αναπτυξη στην Ελλαδα,αλλα δεν ειχε καμια επιδραση στην βοιωτικη αναπτυξη του απλου Ελληνα,οι μισθοι καθηλομενοι,υπερχρεωση νοικοκυριων σε τραπεζεςσυσωρευση κεφαλαιου σε λιγους,διευρυνση ανισοτητων
Αρα αναπτυξη με την ενοια που δινεται σημερα δεν σημαινει κατ, αναγκη και ευημερια στα λαικα στρωματα,και φτασαμε τελικα εδω που φτασαμε.
Οτι κερδισε ο εργαζομενοςμεταπολεμικα του αφερεθηκαν μεσα στην τελευταια δεκαετια με αποκορυφωμα αυτο που βλεπουμε σημερα,εχουμε βαλει υποθηκη την χωρα,και νοιωθουμε υπερηφανοι με την βραβευση του ΓΑΠ.....
4. Στις 26/09/2010 12:31, Από τον/την κυριακος
Αυτοι που ψηφιζουν 1967-1974 την εχουνε ζησει την χουντα,η τυχαια το ψηφιζουνε?????
5. Στις 26/09/2010 12:50, Από τον/την Δημήτρης
δεν θυμαμαι καμια χρυση εποχη,αν εξαιρεσουμε το 81 που ο κοσμος ανετρεψε την δεξια,πιστευοντας στιςυποσχεσεις του Ανδρεα Παπανδρεου ,ισως ειναι η μονη κυβερνηση που εδωσε κατι στον κοσμο (αναφερομαι στα πρωτα μονο χρονια του Πασοκ,πριν αρχισει να ξεφουσκωνει.Γενικα ομως δεν θυμαμαι καμια περιοδο που να μην εχει ζητηθει λιτοτητα .
Παντα υπηρχε καποιος λογος για επιβολη λιτοτητας,και θυσιων (για να ξεχρεωσουμε απο οτι εκανε η χουντα.για να μπορεσουμε να μπουμε στην ΕΟΚ κλπ κλπ)
Υπηρξε μια εποχη που υπηρξε αναπτυξη στην Ελλαδα,αλλα δεν ειχε καμια επιδραση στην βοιωτικη αναπτυξη του απλου Ελληνα,οι μισθοι καθηλομενοι,υπερχρεωση νοικοκυριων σε τραπεζεςσυσωρευση κεφαλαιου σε λιγους,διευρυνση ανισοτητων
Αρα αναπτυξη με την ενοια που δινεται σημερα δεν σημαινει κατ, αναγκη και ευημερια στα λαικα στρωματα,και φτασαμε τελικα εδω που φτασαμε.
Οτι κερδισε ο εργαζομενοςμεταπολεμικα του αφερεθηκαν μεσα στην τελευταια δεκαετια με αποκορυφωμα αυτο που βλεπουμε σημερα,εχουμε βαλει υποθηκη την χωρα,και νοιωθουμε υπερηφανοι με την βραβευση του ΓΑΠ.....
Συμφωνω απόλυτα
6. Στις 26/09/2010 14:16, Από τον/την VictorHero
Δεν ξερω.
7. Στις 27/09/2010 09:07, Από τον/την mimozo
ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 1981-1989 ;D ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ
8. Στις 27/09/2010 13:59, Από τον/την ΠΕΡΙΣΣΟΣ
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
9. Στις 27/09/2010 14:23, Από τον/την κυριακος
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
αυτο ανεφερα και εγω παραπανω ,προφανως το ΔΞ ΔΑ αντιπροσωπευει αυτην την αποψη
10. Στις 28/09/2010 09:51, Από τον/την trumanps
DEN MPORO NA PSIFISO DEN ME AFINEI TO SUSTHMA
11. Στις 02/10/2010 23:45, Από τον/την tsini
Από αυτές τις περιόδους μάλλον η χούντα (που δεν την έχω ζήσει βέβαια). Τουλάχιστον εκείνοι είπαν ότι θα βάλουν την Ελλάδα στο γύψο, δεν έλεγαν για ''χρυσά κουτάλια''...
Κι αν δεν έκαναν ό,τι έκαναν στην επαρχία (από δημόσια έργα εννοώ) και τα 10 εκατομμύρια Ελλήνων θα ζούσαν σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη εδώ και χρόνια.
12. Στις 03/10/2010 12:32, Από τον/την gauguin
Δεν ξέρω.  Φοβάμαι όμως ότι η εποχή που ξεκίνησε πριν ένα περίπου χρόνο θα είναι η χειρότερη.
13. Στις 03/10/2010 12:41, Από τον/την κυριακος
υπηρχε και η κατοχη....
14. Στις 03/10/2010 12:43, Από τον/την κυριακος
αν και σημερα αλο ειδος κατοχης εχουμε δεν το νοιωθετε?
15. Στις 03/10/2010 12:51, Από τον/την gauguin
Διορθώνω.  Η χειρότερη εποχή που εγώ θα ζήσω.  Δεν έχω ζήσει κατοχή κι εμφύλιο, γεννήθηκα στη διάρκεια της χούντας και δεν μπορώ να έχω άποψη.  Εκφράζομαι για τις τελευταίες δεκαετίες.
Έχουμε όντως κατοχή.  Πριν ήμαστε υποτελείς, τώρα είμαστε υπόδουλοι.  Απλά δεν το λέμε και πολύ φωναχτά.
16. Στις 04/10/2010 00:52, Από τον/την H
Μόνο το 14% αρνήθηκαν ψήφο! Το 86 % ψάχνει να βρει "χρυσές εποχές" στις διάφορες φάσεις (ανοιχτή δικτατορία, κοινοβουλευτική δικτατορία, δικτατορία των μονοπωλίων) της βαθιάς γενικευμένης κρίσης του καπιταλισμού! Ας μην έχουμε αυταπάτες! Κάθε μια από αυτές τις φάσεις προήλθε από τις προηγούμενες και προετοίμαζε τις επόμενες! Πάντα σε μια αντιλαϊκή κλιμάκωση! Θεωρεί κανείς ότι μπορεί να υπάρξει "χρυσή εποχή" για τους εργαζόμενους και το λαό χωρίς ανατροπή του καπιταλισμού;
17. Στις 04/10/2010 09:08, Από τον/την κυριακος
Μόνο το 14% αρνήθηκαν ψήφο! Το 86 % ψάχνει να βρει "χρυσές εποχές" στις διάφορες φάσεις (ανοιχτή δικτατορία, κοινοβουλευτική δικτατορία, δικτατορία των μονοπωλίων) της βαθιάς γενικευμένης κρίσης του καπιταλισμού! Ας μην έχουμε αυταπάτες! Κάθε μια από αυτές τις φάσεις προήλθε από τις προηγούμενες και προετοίμαζε τις επόμενες! Πάντα σε μια αντιλαϊκή κλιμάκωση! Θεωρεί κανείς ότι μπορεί να υπάρξει "χρυσή εποχή" για τους εργαζόμενους και το λαό χωρίς ανατροπή του καπιταλισμού;
συμφωνω,χρυσες εποχες για την πλουτοκρατια,υπηρχαν πολες,ακομα και σημερα που εχουμε φτασει εδω που φτασαμε,θεωρειτε ευκαιρια απο αυτους να αυγατισουν τα κερδη τους
18. Στις 12/10/2010 19:21, Από τον/την dimis (69)
Αυτού που ψήφισαν χούντα μάλλον δεν ξέρουν τι σημαίνει χούντα....  ???
19. Στις 23/10/2010 13:17, Από τον/την AggelikiV.
Εγώ μόνο τον "χρυσό αιώνα του Περικλή" αναγνωρίζω ως ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ!

Και σχετικά με τον Ανδρέα Παπανδρέου, ναι έδωσε στον λαό πολλά και αναγνωρίστηκε ως ήρωας. Που τα βρήκε όμως αυτά τα λεφτά; Αναρωτιέμαι...
20. Στις 23/10/2010 17:03, Από τον/την H
Εγώ μόνο τον "χρυσό αιώνα του Περικλή" αναγνωρίζω ως ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ!

Και σχετικά με τον Ανδρέα Παπανδρέου, ναι έδωσε στον λαό πολλά και αναγνωρίστηκε ως ήρωας. Που τα βρήκε όμως αυτά τα λεφτά; Αναρωτιέμαι...
"Αναγνωρίστηκε ως ήρωας;" Από ποιους; Ας σοβαρευτούμε...
21. Στις 23/10/2010 21:18, Από τον/την AggelikiV.
Εγώ μόνο τον "χρυσό αιώνα του Περικλή" αναγνωρίζω ως ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ!

Και σχετικά με τον Ανδρέα Παπανδρέου, ναι έδωσε στον λαό πολλά και αναγνωρίστηκε ως ήρωας. Που τα βρήκε όμως αυτά τα λεφτά; Αναρωτιέμαι...
"Αναγνωρίστηκε ως ήρωας;" Από ποιους; Ας σοβαρευτούμε...

Από πάρα μα πάρα πολύ κόσμο αναγνωρίστηκε και τιμήθηκε σαν ήρωας ο Ανδρέας Παπανδρέου. Ήρθε σε μια εποχή που η Ελλάδα χρειαζόταν βοήθεια και αυτός πρόσφερε θέσεις εργασίας και χρήματα. Όχι όμως υγιή χρήματα. Χρήματα από τράπεζες της Αμερικής, κλείνοντας εγχώριες εταιρείες και όλα αυτά μεγιστοποιώντας το χρέος της Ελλάδας και μηδενίζοντας τα έσοδά της! Ακόμα και σήμερα πολλοί από τους Έλληνες τον μνημονεύουν ως πραγματικό ηγέτη. Δεν θέλω να υποβιβάσω ό,τι έχει κάνει ως πολιτικός γιατί σε σχέση ειδικά με τους πολιτικούς της εποχής μας δεν συγκρίνεται ούτε στο ελάχιστο. Θέλω απλά να σου δείξω ότι παρόλο που εγώ δεν ενστερνίζομαι τις απόψεις όσων των έχουν/είχαν σε υπερβολικά υψηλή εκτίμηση, (χωρίς ξαναλέω να αμφισβητώ τα θετικά βήματα της πορείας του ως πολιτικός), σίγουρα όμως λέω υπήρχαν και υπάρχουν άνθρωποι  που στα μάτια τους ήταν ο "από μηχανής θεός"!
22. Στις 03/12/2010 11:53, Από τον/την manolis1979
ποιοι ειναι αυτοι που ψηφιζουν την περιοδο της Χουντας??? μηπως χρειαζονται ψυχιατρο??? ΕΛΕΟΣ!!!!
23. Στις 13/12/2010 19:41, Από τον/την vangelis1964
Αυτοι που ψηφιζουν 1967-1974 την εχουνε ζησει την χουντα,η τυχαια το ψηφιζουνε?????
Φαντάσου και να την ζούσανε.....
24. Στις 01/02/2011 20:03, Από τον/την teokar
Μαλλον καμια γιατι ολες ειχαν προβλημα. Στην περιοδο ομως της Χουντας υπηρξε μια οικονομικη αναπτυξη της Ελλαδας και μπορει να μην ηταν δημοκρατικη αλλα ειχες την ελπιδα οτι αν πεσει τα πραγματα θα πανε καλυτερα ! Και η Χουντα επεσε και τα πραγματα πηγαν καλυτερα ? για ποιους ομως ? και γιατι ειμαστε σε αυτη την κατασταση τωρα ? 
25. Στις 10/02/2011 08:59, Από τον/την nickpapatha
ΑΥΤΗ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΤΑΝ ΤΟΣΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΓΥΡΩ ΤΟΥ
26. Στις 26/02/2011 00:33, Από τον/την nickpapatha
ΑΠΟΡΩ
27. Στις 15/07/2011 12:34, Από τον/την weakforce
η έκφραση "Χρυσή Εποχή" είναι πολυσήμαντη.

Από την άποψη ότι ο λαός αναθάρρησε και άρχισε να ελπίζει σε καλύτερο μέλλον, θεωρώ ότι μπορεί να υποδειχθεί η περίοδος 1981 - 1989.

Όμως μπορεί να έγιναν σημαντικές τομές σε θέματα κοινωνικής πολιτικής, η δημοσιονομική όμως διαχείριση εκ του αποτελέσματος δεν φαίνεται να δικαιολογεί τον όρο "Χρυσή Εποχή" - ούτε όμως και να απογυμνώνει την εν λόγω περίοδο.

Εν κατακλείδι, κάθε εποχή έχει τα "χρυσά" και τα "σκοτεινά" της. Τι υπερισχύει είναι το ζήτημα, ποιες ζυμώσεις γίνονται ώστε να υπάρξει πρόοδος (στην καλύτερη στασιμότητα) και όχι κατρακύλα. 

Και κάτι τελευταίο: Ίσως η κατρακύλα που ζούμε στις μέρες μας να μην είναι τόσο η οικονομική, όσο η ατιμωρησία των ιθυνόντων και η προσπάθεια συγκάλυψης. Αυτό από μόνο του καταδικάζει την έλευση παντός είδους "Χρυσής Εποχής" στον τόπο.

28. Στις 21/08/2011 17:21, Από τον/την glykia
ε οχι και η χουντα βρε παιδια!!!!
29. Στις 22/08/2011 20:58, Από τον/την TRIBURDELOS
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ ΦΟΒΕΡΟ!  30 % ΧΟΥΝΤΑ.   :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΚΑ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΣΟΥ GALOP.
30. Στις 05/10/2011 15:33, Από τον/την laurieodell
υπηρχε και η κατοχη....

Σωστος...Καμια περιοδος δεν ηταν χρυση ουτε ασημενια...Οσο υπαρχει εκμεταλλευση ανθρωπου απο ανθρωπο για ποια χρυση εποχη μιλατε?Το συγκεκριμενο γκαλοπ ειναι παραπλανιτικο και δεν αξιζει καν να ψηφισεις,αφου δεν σου εχει καν την επιλογη ΚΑΜΙΑ..Δηλαδη να ψηφισουμε μεταξυ Χουντας-ΝΔ-ΠΑΣΟΚ?Ελεος!
31. Στις 16/04/2012 12:14, Από τον/την Διόδωρος
(Ως βάση πάντα το... "πρόγραμμα")
1. Δημόσια ΔΩΡΕΑΝ παιδεία και κατάργηση του απαράδεκτου συστήματος των πανελληνίων εξετάσεων
Φροντιστήριο club 
2. Στήριξη / ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Πανελλήνιο ΡΕΚΟΡ άκρατης φορολογίας και κλεισίματος μικρομεσαίων επιχειρήσεων
3. Εξάλειψη της Γραφειοκρατίας
Ουδέν σχόλιον
4. Εξάλειψη της ανεργίας + νέες θέσεις εργασίας
Πλήρης αποβιομηχάνιση της χώρας, πενταπλασιασμός της ανεργίας και εξαθλίωση των Ιδιωτικών Υπαλλήλων
5. Εξάλειψη του δημοσίου χρέους
Τετραπλασιασμός του δημοσίου χρέους.
6. Αύξηση του εισοδήματος των εργαζομένων
Αυξήσεις με... πληθωρισμό 22%!!! και "σύγκλιση" ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ μισθών 1998 με 1982.
7. Θέσπιση απλής αναλογικής ώς δικαιότερο εκλογικό σύστημα
ΜΟΝΟ όταν θα έχανε τις εκλογές (1989)
8. Δημόσια ΔΩΡΕΑΝ Υγεία
Ράντζα και φακελάκια.
9. Αναδιανομή εισοδήματος υπέρ των οικονομικά ασθενέστερων
Αναδιανομή εισοδήματος υπέρ των πλουσίων.
10. Πόλεμος στα "ρετιρέ" του δημοσίου
Μετασχηματισμός των Δημοσίων Υπαλλήλων σε Αριστοκράτες.
11. Διασφάλιση του εισοδήματος των αγροτών
Κατασπατάληση όλων των αναπτυξιακών κονδυλίων της "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο" στου Αντύπα και στου ΛΕ.ΠΑ., ωστε να γίνει η Ελλάδα επίσημα το παράδειγμα προς αποφυγήν στα σεμινάρια της Ε.Ε. 
12. Αξιοκρατία και ισότητα μεταξύ όλων των Ελλήνων
Με μπιλιετάκια απο τις κλαδικές για μαζικούς διορισμούς
13. Διασφάλιση του Εθνικού κύρους της χώρας
Με μεγαλύτερο "επίτευγμα" εξωτερικής πολιτικής την διασφάλιση της ειρήνης στο Τσάντ, μεταξύ Μουαμάρ Καντάφι και Μιτεράν στην σύνοδο της Ελούντας κλπ. 
14. Υπεύθυνες πολιτικές για τις μελλοντικές γενεές
Καταχρέωση μέχρι και τα τρισέγγονα του κάθε Έλληνα
15. Ανάπτυξη και πρόοδος της χώρας μας
Από την 1η (ΠΡΩΤΗ) θέση σε ρυθμούς ανάπτυξης στην ΕΟΚ και την 2η (ΔΕΥΤΕΡΗ) ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ το 1981, στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΣΗ της ΕΟΚ σταθερά απο το 1989 εώς σήμερα!
16. Οικονομική ανάπτυξη, σταθεροποίηση της οικονομίας και ευημερία
1989:Η Ελληνική οικονομία έχει να φτάσει σε αυτά τα χάλια απο την εποχή τηςκατοχής και του Εμφυλίου.

Το 1981-1989 ήταν η καλύτερη εποχή για την Ελλάδα...
32. Στις 07/08/2013 18:51, Από τον/την pluton
Επειδή κάποιοι ρωτούν "Ποιοί ψηφίζουν την περίοδο της χούντας" απαντώ και εγώ την ψήφισα. Και εξηγώ:

Δημοκρατία σημαίνει μεταξύ των άλλων σεβασμός της προσωπικότητας του πολίτη, αξιοπρέπεια στην εύρεση εργασίας, στην παροχή παιδείας, κλπ αγαθών που υποχρεώνεται να προσφέρει η πολιτεία. Αυτή την αξιοπρέπεια στον πολίτη ποιά περίοδος της μεταπολίτευσης την προσέφερε; Καμιά η μεταπολίτευση αναζητούσε αφισοκολητές, κομματόσκυλα πελατειακούς πολίτες.

Η χούντα προσέφερε αξιοπρέπεια στον πολίτη; ΝΑΙ προσέφερε, όποιος το αμφισβητεί μπορώ να του φέρω και παραδείγματα και στοιχεία.
33. Στις 01/08/2016 10:48, Από τον/την evelin
λυπάμαι για την επιλογή μερικών!!!






User info
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Νοεμβρίου 15, 2024, 05:34:46 am

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

* Top 10
Κατηγορία: Όλες

* Statistics
2983 μέλη 15075 μηνύματα 2177 θέματα 11 κατηγορίες 60 πίνακες
1131 δημοσκοπήσεις με 1098578 ψήφους

Μ.Ο. 971.33 ψήφοι ανά δημοσκόπηση
Online 224: 224 επισκέπτες, 0 χρήστες


[Περισσότερα στατιστικά]

Στο galop.gr θα βρείτε δημοσκοπήσεις, ψηφοφορίες, σφυγμομετρήσεις, γκάλοπ ... όπως κι αν το πει κανεις, η ουσία είναι ότι εδώ η γνώμη σας μετράει! Ψηφίστε και κερδίστε δώρα μέσα από τους μηνιαίους διαγωνισμούς. Πάρτε μέρος στις συζητήσεις και εκφράστε τη γνώμη σας. Καλή περιήγηση!