Μαθητικές παρελάσεις

Πρέπει να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις;
Chart
Ψήφισαν: 4807 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Μαθητικές παρελάσεις

Πρέπει να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις;
Chart
Ψήφισαν: 4807 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Μαθητικές παρελάσεις

Πρέπει να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις;
Chart
Ψήφισαν: 4807 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Μαθητικές παρελάσεις

Πρέπει να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις;
Chart
Ψήφισαν: 4807 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Μαθητικές παρελάσεις

Πρέπει να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις;


Να καταργηθούν - 2192 (45.6%)
Να παραμείνουν - 2491 (51.82%)
Δεν ξέρω/Δεν απαντώ - 125 (2.6%)
Ψήφισαν: 4807 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Μαθητικές παρελάσεις

Πρέπει να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις;



[Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!

<table> <tr> <td> <div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=39">Μαθητικές παρελάσεις</a></h4><span>Πρέπει να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις;</span></div><br /><br /> <form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=39.;poll=35" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;"> <table> <tr> <td colspan="2"> <input type="radio" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Να καταργηθούν</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Να παραμείνουν</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Δεν ξέρω/Δεν απαντώ</label><br /> </td> <td valign="bottom" style="padding-left: 15px;"> </td> </tr><tr> <td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td> </tr> </table></form> </td> </tr> </table>
Πιστεύετε ότι πρέπει να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις και να αντικατασταθούν από άλλες μαθητικές εκδηλώσεις (πχ εκθέσεις φωτογραφίας) ; 35 Σχόλια
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν.


Προσθήκη σχολίου
1. Στις 27/10/2008 19:52, Από τον/την Dr_Michael
Απολύτως μοιρασμένη η κοινή γνώμη ως τώρα!
2. Στις 27/10/2008 20:01, Από τον/την fractalbit
Πράγματι διχασμένος ο κόσμος, πάντως με εκπλήσσει το πόσοι είναι αυτοί που θέλουν να καταργηθούν, σημαίνει ότι υπάρχει όντως θέμα.
3. Στις 29/10/2008 21:21, Από τον/την gvarth
Πράγματι διχασμένος ο κόσμος, πάντως με εκπλήσσει το πόσοι είναι αυτοί που θέλουν να καταργηθούν, σημαίνει ότι υπάρχει όντως θέμα.

Κάποιοι ίσως να επιθυμούν την κατάργηση έχοντας υπόψη κάποια έκτροπα που έγιναν σχετικά με το ποιός έχει ή ΔΕΝ έχει το δικαίωμα να κρατά τη σημαία.
Κάποιοι άλλοι κρίνουν ότι ο θεσμός έχει ... ξεφτίσει.
Εγώ επιμένω ότι οι παρελάσεις θα πρέπει να συνεχιστούν αλλά χωρίς επιδείξεις αρμάτων και οπλικών συστημάτων (για λόγους ασφάλειας) και επιμένω στο να μεταλαμπαδεύεται η ιστορία του έθνους μας στα παιδιά. Κάποια ρεπορτάζ εμφάνισαν στο πρόσφατο παρελθόν απογοητευτικά φαινόμενα ...
4. Στις 05/11/2008 15:04, Από τον/την georgefocus
Πιστεύετε ότι πρέπει να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις και να αντικατασταθούν από άλλες μαθητικές εκδηλώσεις (πχ εκθέσεις φωτογραφίας) ;

Ασφαλώς να υπάρχουν και να προστεθούν κι' άλλες μαθητικές εκδηλώσεις...
Όχι όμως να καταργηθούν οι παρελάσεις...
Στα Σκόπια με προπαγάνδα 50 ετών έφτιαξαν έθνος... εμείς;;;;;
5. Στις 05/11/2008 16:39, Από τον/την bdim
Πιστεύω πρέπει να καταργηθούν οι παρελάσεις ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ καθώς δεν προσφέρουν πλέον τίποτα από μερικές χαζο-αναμνηστικό-φωτογραφίες, γεμάτα καφέ και φαστφουντάδικο και ευκαιρία για κοπάνα (μαθητές), αγγαρεία για τους στρατιώτες.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να τιμήσουμε την ένδοξη ιστορία μας...   

Εμείς και η βόρεια Κορέα ξεμείναμε με τις παρελάσεις...  :oxtomatimou
6. Στις 07/11/2008 11:03, Από τον/την dimis (69)
Εγω προσωπικα θα ηθελα να καταργηθούν μια και μου θυμιζουν αλλες εποχες....
7. Στις 07/11/2008 15:29, Από τον/την Παύλος
Μαζί με την προσευχή στα σχολεία, θεωρώ τις παρελάσεις ως την υπέρτατη
απόδειξη της τριτοκοσμικότητάς μας.

Βρείτε μου ένα έθνος που έχει δεχτεί περισσότερες εθνικές σφαλιάρες, ήττες,
ταπεινώσεις, δικτατορίες, κατοχές, υποδουλώσεις, διχασμούς, εξορίες,
εκτοπισμούς  κλπ γλαφυρά.
Καλό είναι να κοιταχτούμε στον καθρέφτη μας και να δούμε το πραγματικό μας
ανάστημα και όχι αυτό που μας έχουν πείσει οι πατριδέμποροι ότι έχουμε.
Και δυστυχώς δεν είμαστε άξιοι ούτε καν γιά να πιάνουμε στο στόμα μας
ούτε το 1821 ούτε το 1912 ούτε το 1940.
Και ο μόνος τρόπος γιά να δικαιώσουμε πραγματικά όσους πίστεψαν ότι αυτή
η πατρίδα αξίζει γιά να της χαρίσει κάποιος τα νιάτα του, είναι να φτιάξουμε
μιά πατρίδα γιά την οποία πραγματικά αξίζει κάποιος και σήμερα να της χαρίσει
τα νιάτα του.Βλέπετε πουθενά εσείς αυτήν την πατρίδα ?
Διαφορετικά, χέστηκαν οι σκοτωμένοι αν αγοράσαμε καινούργια F16,
γιατί έπρεπε κάποιοι υπουργοί να ολοκληρώσουν τις πισίνες τους και
τις βίλες τους και τα ...αναψυκτήριά τους.

Και αν πρέπει να νιώθω κάτι ως 'Ελλην με δυό στρατιωτικές παρελάσεις το χρόνο,
τι πρέπει αλήθεια να νιώθω γιά τις άλλες χίλιες δύο "εθνικές παρελάσεις" που γίνονται
καθημερινά μπροστά στα έκπληκτα μάτια μας ? Παρελάσεις από πολιτικά ανθρωπάκια,
παρελάσεις από μίζες, παρελάσεις από ρεμούλες, παρελάσεις από γραφειοκράτες,
παρελάσεις από διεφθαρμένους, παρελάσεις από κομματικά διορισμένους,
παρελάσεις από βαλίτσες με μαύρο χρήμα, παρελάσεις από εθνικούς
"νταβατζήδες" (σύ είπας τρισδύσμοιρε Κωστάκη) κλπ κλπ κλπ.

Κάποτε, στο ερώτημα που θέτει ο κάθε ψευτοτσαμπουκαλής Έλλην,
"ξέρεις ποιός είμαι γώ ρε?" πρέπει να δώσουμε μιά απάντηση:

Ποιός τελικά είσαι στ΄αλήθεια εσύ ρε ?
Και τότε, μπορεί και να τρομάξουμε.



8. Στις 10/11/2008 21:30, Από τον/την WebSpideR
Κάποτε, έτυχα σε συζήτηση με κάποιον που είχε πολεμήσει το Β' Παγκόσμιο, στο ΕλληνοΙταλικό, και τους Γερμανούς αργότερα!
Οταν του είπα ότι ντρέπομαι γιά την κατάντια της πατρίδας μου σήμερα, υπονοώντας τα πολιτικοκοινωνικά (και εκκλησιαστικά) τεκταινόμενα σαν αυτά που υπονοεί ο Παύλος παραπάνω, θύμωσε, με άρπαξε απ'το χέρι, και μου είπε με ΝΟΗΜΑ:

«ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ, δεν θα μπερδεύεις τις ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, με τους ρέμπελους, πολιτικάντιδες, ψευτοπαπαδες, και λοιπούς αλήτες που νέμονται την ετσι και αλλιώς διεφθαρμένη εξουσία!
ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ μας, αν δεν υπερασπιστούμε τα χωματά μας, την παράδοση μας, την Ιστορία μας, για όλα αυτά τα οποία υπήρξαν άνθρωποι που θυσίασαν τη ΖΩΗ τους, γιά να είμαστε σημερα αυτό που είμαστε, και να μιλαμε όπως μιλάμε, και να ζούμε όπως ζούμε!
Γιατί τέτοιοι πολιτικοί υπήρχαν και τότε, και παλιότερα, και θα υπάρχουν δυστηχώς και στο μέλλον! Αυτοί θα έρχονται, και θα παρέρχονται! Η πατρίδα, η θρησκεία μας (και όχι η εκκλησία) θα παραμείνουν!
»

Οσο γιά τις παρελάσεις, αυτονόητα λέω ΟΧΙ, αλλά παράλληλα, θα πρέπει να υπάρξει μιά γενική ανασυγκρότηση στο σχολικό "θέμα" της ιστορίας μας!

Οχι να καταντήσουμε να βγαίνουν οι κάθε λογής σκοπιανοί μεθαύριο, και να μιλάνε γιά την δική μας ιστορία  προς δική τους πολιτική εκμεταλευση, και εμείς να μην ξερουμε που μας πάνε τα τέσσερα!    >:( >:( >:(
9. Στις 25/11/2008 19:45, Από τον/την Dr_Michael
Μεγάλος διχασμός τελικά για το θέμα!!
10. Στις 05/12/2008 18:43, Από τον/την www.e-photoguide.gr (leicaR9)
θα μπορούσε να τεθεί διαφορετικά το θέμα;
Ναι στην παρέλαση άν καταλαβαίνουν γιατί τι κάνουν,,,
Οι τελευταίες παρελάσεις είναι σαν να πηγαίνουν να βοσκήσουν....
11. Στις 06/12/2008 00:10, Από τον/την www.e-photoguide.gr (leicaR9)
Χαλαέι όμως η όλη εικόνα...Η παρέλαση αν μιλάμε και για στρατό ειδικά έπρεπε λίγο να τρομάζει και να δείχνει και στοιχεία οργάνωσεις,ομοιογένιας,συνχρονισμού κα...
οκ στο στρατό το έχουν ακόμα αμμα άλλα δείς τους ίμο,εμο...
12. Στις 01/03/2009 11:27, Από τον/την Pytheas
Προσωπική μου άποψη είναι ότι όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθούν, αλλά θα πρέπει να αναβαθμιστούν και να συνδυαστούν με άλλες εορταστικές εκδηλώσεις κλπ. Σίγουρα δεν είμαι ευχαριστημένος με την εικόνα των παρελάσεων των τελευταίων ετών (αθλητικά παπούτσια, μίνι φούστες, χαζά χαμόγελα, αγγαρεία και βαρεμάρα) και για αυτό θα ήθελα να εμφανίζεται μια καλύτερη εικόνα.

Ένας παράγοντας που δεν έχετε λάβει υπόψιν όσοι γεννηθήκατε και μένετε στην Αθήνα ή σε άλλες πόλεις εκτός παραμεθορίου, είναι το πόσο διαφορετικά βλέπει ο κόσμος στην παραμεθόριο τις παρελάσεις...πόσο ανάγκη έχει ο Έλληνας της Ροδόπης και της Αλεξανδρούπολης, που ζει σε ένα περιβάλλον βασανισμένο και με πρόσφατες πληγές να δει την γαλανόλευκη να κυματίζει στα χέρια του παιδιού του.

Τα ξέρω γιατί επί πέντε χρόνια συμμετείχα ως μαθητής σε παρελάσεις στην Αλεξανδρούπολη, όπου τα πράγματα ήταν πολυ διαφορετικά σε σχέση με την κατάσταση της Αθήνας...
13. Στις 16/04/2009 11:42, Από τον/την maraki
Οχι,δεν πρέπει να καταργηθούν..
14. Στις 04/12/2009 22:07, Από τον/την kostas152
Όχι. Θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα επιλογής.
15. Στις 10/01/2010 15:58, Από τον/την NIKOLAOS X
οχι
16. Στις 17/06/2010 22:32, Από τον/την tsini
Όχι, δεν προκαλούν τίποτα το κακό.
Αποδείχτηκε ότι με άλλα πρέπει να ασχολούμαστε και να ''φαγωνόμαστε''.
Αλλού να πουλάτε τσαμπουκάδες κύριοι ''αντιεξουσιαστές'', εσείς που πετούσατε τα φυλλάδια με ανθελληνικό περιεχόμενο πάνω στα παρελαύνοντα πιτσιρίκια πριν 2-3 χρόνια!!
17. Στις 12/08/2010 20:46, Από τον/την Mitsonen
Όχι.
18. Στις 13/08/2010 17:53, Από τον/την DG
Να καταργήσουμε το ένα, να καταργήσουμε το άλλο, μήπως δημιουργούμε μία κοινωνία χωρίς αξίες κλπ;
Δεν έβλαψαν ποτέ οι παρελάσεις, δεν βλέπω τον λόγο να καταργηθούν, οπότε ψηφίζω να παραμείνουν
19. Στις 18/09/2010 22:25, Από τον/την kdemi
Να καταργήσουμε το ένα, να καταργήσουμε το άλλο, μήπως δημιουργούμε μία κοινωνία χωρίς αξίες κλπ;
Δεν έβλαψαν ποτέ οι παρελάσεις, δεν βλέπω τον λόγο να καταργηθούν, οπότε ψηφίζω να παραμείνουν

Το ίδιο ψήφισα και εγώ!

ΥΓ: Και μετά μασς λένε οτι αγωνιζόμαστε για το μέλλον των παιδιών!!
20. Στις 08/10/2010 18:52, Από τον/την evaki91
Όχι βέβαια.. Γιατί να καταργηθούν.....??
21. Στις 18/10/2010 12:09, Από τον/την xalkida
Η πιο χαζή (να με συμπαθάτε κιόλας) δικαιολογία που άκουσα για να καταργηθούν οι παρελάσεις ήταν: "Να καταργηθούν γιατί είναι κατάλοιπο της δικτατορίας Μεταξά"! Μάλιστα. Και το ΙΚΑ ρε παιδιά είναι "κατάλοιπο" του Μεταξά, να το καταργήσουμε κι αυτό;

Στο φινάλε γιατί να καταργηθεί; Ποιός λέει ότι είναι ευκαιρία για κοπάνα από τους μαθητές; Έτσι κι αλλιώς, και παρελάσεις να μην έχουμε, εκείνη η μέρα είναι αργία! Μην λέμε τώρα ότι θέλουμε για να στηρίξουμε μια άποψη που δεν στέκει. Επίσης είμαι υπέρ των στρατιωτικών παρελάσεων! Δίνουν ηθικό στο Λαό και αποδυκνείουν ότι ο Στρατός μας είναι έτοιμος για όλα!

Κάποιος είπε ότι μόνο εμείς και η Β. Κορέα κάνουν παρελάσεις! Έχετε δει τις μεγάλες στρατιωτικές παρελάσεις των τούρκων την ημέρα που τιμάνε τον μακελάρη τους τον Κεμάλ; Ξέρετε γιατί τις κάνουν; Για να τις αναμεταδόσουν τα κανάλια ανά τον κόσμο και να αποδείξουν ότι ο στρατός τους είναι ο καλύτερος, ο πιο πειθαρχημένος κλπ.

Μην ισοπεδώνουμε λοιπόν, στο όνομα της δήθεν "παγκοσμιοποίησης" τα πάντα. Θα καταλήξουμε ένας Λαός χωρίς ιστορία και μνήμη.
22. Στις 06/01/2011 10:13, Από τον/την basilisda
οχι το αίσθημα υπερηφάνειας είναι μοναδικό ότανξ παρελαύνεις!
23. Στις 09/01/2011 13:46, Από τον/την tsini
Κάποιος είπε ότι μόνο εμείς και η Β. Κορέα κάνουν παρελάσεις!

Όλος ο πλανήτης κάνει παρελάσεις!!!
Με τι κίνητρο ανοίγουν κάποιοι το στόμα τους και λένε τέτοιες μπούρδες;;;
24. Στις 09/01/2011 15:07, Από τον/την exo_asulia
Το σωστό, κατά τη γνώμη μου, ερώτημα είναι τί προσφέρουν οι μαθητικές παρελάσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία. Με άλλα λόγια η μαθητική παρέλαση συνεισφέρει τελικά στη διατήρηση της ιστορικής μνήμης και στην απόδοση τιμής στους αγωνιστές ή όχι; Υπάρχουν άλλοι πιο προσοδοφόροι και παιδαγωγικά ορθοί τρόποι που μπορεί να επιτευχθεί αυτό;


Όσο για το ότι γίνονται σε όλο τον κόσμο, μάλλον κάποιο λάθος κάνεις tsini γιατί εδώ μιλάμε για μαθητικές παρελάσεις και ναι, δεν γίνονται σε όλο τον κόσμο.
25. Στις 09/01/2011 21:56, Από τον/την gauguin
Το σωστό, κατά τη γνώμη μου, ερώτημα είναι τί προσφέρουν οι μαθητικές παρελάσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία...

Δύσκολες ερωτήσεις.  Ευτυχώς (για τους καθηγητές, τα ταξιδιωτικά γραφεία κα) δεν τίθεται ανάλογο ερώτημα για τις μαθητικές εκδρομές στη Βαρκελώνη, που ήταν της μόδας το 2010.
26. Στις 09/01/2011 22:55, Από τον/την exo_asulia
Οι ερωτήσεις είναι εύκολες, οι απαντήσεις είναι δύσκολες ;)

Πάντως και για το θέμα των εκπαιδευτικών εκδρομών υπάρχει αντίστοιχος προβληματισμός και μάλιστα σε αρκετά μεγάλη μερίδα της εκπαιδευτικής κοινότητας. Αν θέλεις ένας από τους λόγους που όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί αρνούνται να συνοδεύουν στις πενθήμερες εκδρομές είναι και η ασυμφωνία τους με τον χαρακτήρα που έχουν πλέον αυτές καθώς και για τους κινδύνους που ελλοχεύουν. Το εξωτερικό "παίζει" αρκετά σαν επιλογή μιας και μπουζουκομάγαζα δεν υπάρχουν και τα κόστη είναι συγκρίσιμα με μια εκδρομή στην Ελλάδα ενώ δίνεται η δυνατότητα να ταξιδεύσουν μαθητές και εκτός συνόρων και να γνωρίσουν έστω και φευγαλέα άλλους πολιτισμούς. Όχι ότι δεν ισχύει και αυτό που υπονοείς.

Είμαστε όμως off topic οπότε σταματώ εδώ.
27. Στις 10/01/2011 15:54, Από τον/την Dr_Michael
Όλος ο πλανήτης κάνει παρελάσεις!!!

Λάθος! Όλος ο κόσμος κάνει στρατιωτικές παρελάσεις. Μαθητικές παρελάσεις κάνει μόνο η Ελλάδα και άλλες ελάχιστες χώρες.
28. Στις 11/01/2011 08:56, Από τον/την iliasthes
Δεν μπορώ να πω πως έχω ξεκάθαρη γνώμη, αλλά σίγουρα το σημερινό καθεστώς με κάποιο τρόπο πρέπει να αλλάξει. Αρχές Οκτώβρη στο σχολείο που δούλευα μέχρι πέρσι όλοι οι μαθητές θέλαν να συμμετάσχουν στην παρέλαση, ή μάλλον στην προετοιμασία της παρέλασης για να χάσουν μάθημα. Μαζί με τις διάφορες καταλήψεις κλπ που έχουν γίνει παράδοση αυτό το μήνα, ο Οκτώβρης σε μεγάλο βαθμό χάνεται. Όταν όμως πλησιάζει η μέρα της παρέλασης ένα ποσοστό 30% από αυτούς που με δική τους πρωτοβουλία θυμίζω δήλωσαν συμμετοχή, εμφανίζονται και ζητούν να απαλλαγούν από την παρέλαση, αν αρνηθεί ο σύλλογος έχουμε επισκέψεις εξοργισμένων γονιών, που θέλουν το παιδί τους να απαλλαγεί για να πάνε εκδρομή το τριήμερο ή να βγούνε οικογενειακώς εκείνη τη μέρα ή θυμούνται διάφορα προβλήματα υγείας του παιδιού τους. Καυγάδες ένταση, απειλές συνθέτουν τις 2-3 μέρες πριν την παρέλαση.

Και επειδή αναφερθήκατα για τις εκδρομές, το ίδιο συμβαίνει και με τις εκδρομές όταν δεν βρίσκονται συνοδοί και πιστέψτε με είναι πολλές περιπτώσεις πυο δεν βρίσκονται. Παρεμβάσεις ανωτέρων, διαμαρτυρίες γονιών και μαθητών. Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων δεν θέλει να πηγαίνει εκδρομές. Ίσως θα έπρεπε να ανοίξει μια νέα ψηφοφορία με αυτό το θέμα.
29. Στις 11/01/2011 12:00, Από τον/την Dr_Michael
Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων δεν θέλει να πηγαίνει εκδρομές. Ίσως θα έπρεπε να ανοίξει μια νέα ψηφοφορία με αυτό το θέμα.

Μπορείς να δημιουργήσεις.  8)
30. Στις 18/01/2011 20:10, Από τον/την teokar
Να υπαρχουν αλλα να αναβαθμισθουν. Η ιδεα με παραλληλες εκδηλωσεις ειναι καλη.
31. Στις 12/04/2011 12:53, Από τον/την stefanos
NΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΝΟΝΩΝΤΕ
32. Στις 23/10/2011 11:28, Από τον/την grandsteel
Κάποτε, έτυχα σε συζήτηση με κάποιον που είχε πολεμήσει το Β' Παγκόσμιο, στο ΕλληνοΙταλικό, και τους Γερμανούς αργότερα!
Οταν του είπα ότι ντρέπομαι γιά την κατάντια της πατρίδας μου σήμερα, υπονοώντας τα πολιτικοκοινωνικά (και εκκλησιαστικά) τεκταινόμενα σαν αυτά που υπονοεί ο Παύλος παραπάνω, θύμωσε, με άρπαξε απ'το χέρι, και μου είπε με ΝΟΗΜΑ:

«ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ, δεν θα μπερδεύεις τις ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, με τους ρέμπελους, πολιτικάντιδες, ψευτοπαπαδες, και λοιπούς αλήτες που νέμονται την ετσι και αλλιώς διεφθαρμένη εξουσία!
ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ μας, αν δεν υπερασπιστούμε τα χωματά μας, την παράδοση μας, την Ιστορία μας, για όλα αυτά τα οποία υπήρξαν άνθρωποι που θυσίασαν τη ΖΩΗ τους, γιά να είμαστε σημερα αυτό που είμαστε, και να μιλαμε όπως μιλάμε, και να ζούμε όπως ζούμε!
Γιατί τέτοιοι πολιτικοί υπήρχαν και τότε, και παλιότερα, και θα υπάρχουν δυστηχώς και στο μέλλον! Αυτοί θα έρχονται, και θα παρέρχονται! Η πατρίδα, η θρησκεία μας (και όχι η εκκλησία) θα παραμείνουν!
»

Οσο γιά τις παρελάσεις, αυτονόητα λέω ΟΧΙ, αλλά παράλληλα, θα πρέπει να υπάρξει μιά γενική ανασυγκρότηση στο σχολικό "θέμα" της ιστορίας μας!

Οχι να καταντήσουμε να βγαίνουν οι κάθε λογής σκοπιανοί μεθαύριο, και να μιλάνε γιά την δική μας ιστορία  προς δική τους πολιτική εκμεταλευση, και εμείς να μην ξερουμε που μας πάνε τα τέσσερα!    >:( >:( >:(

Συμφωνώ 100%!!!!
33. Στις 23/02/2012 14:01, Από τον/την Διόδωρος
Φυσικά και δεν πρέπει να καταργηθούν. Εκεί τιμούμε τους ηρώες μας. Τιμούμε την Ελλάδα, τους αγώνες των προγόνων μας για την ελευθερία, για την Πίστη μας, για την δημοκρατία. Αν καταργηθούν θα αρχίσει να επιβάλλεται η ισοπέδωση και στον πατριωτισμό. Μίλαν κάποιοι αριστερών αντιλήψεων για "νέο πατριωτισμό" και "συντηριτισμό".
α) Ο πατριωτισμός είναι ενιαίος και αμετάβλητος,
β) Τον συντηριτισμό τον έχουν στο αίμα τους μιας και μιλάν λες και είμαστε στο 1930.
γ) Είναι οι τελευταίοι που μπορούν να μιλήσουν για ελευθερία, δημοκρατία και αξιοκρατία.
Έχουμε και μνήμη. Και εκεί τιμούμε.
34. Στις 03/05/2012 14:33, Από τον/την dejan10
δεν είμαστε στην κορέα για να κάνουν τα παιδιά παρέλαση...
35. Στις 07/10/2012 20:44, Από τον/την Nihil
   Διαπιστώνω πως αρκετοί "επαΐοντες" έχουν γνώμη για το θέμα. Μάλιστα, κάποιος επισκέπτης προέβη και στην άστοχη αναλογία της μαθητικής παρέλασης με το ΙΚΑ…  Να υποθέσω ότι μερικοί από εσάς αισθάνεστε και ρίγος συγκίνησης καθώς ακούτε το υποβλητικό εμβατήριο. Αναπτερώνεται το εθνικό φρόνημα, έτσι δεν είναι;  Μήπως ελαφρά δακρύζετε κιόλας;

   Λοιπόν, ο βασικός λόγος για τον οποίο  θα πρέπει να καταργηθεί κάθε είδους παρέλαση είναι γιατί προάγει τη μαζοποίηση, τόσο απλά. Γιατί εμβάλλει το άτομο οποιασδήποτε ηλικίας σε έναν πειθαναγκασμό σωματικό,  τέτοιον που δεν ταιριάζει σε σκεπτόμενο άνθρωπο, αλλά σε υποχείριο, σε άθυρμα, το οποίο εκτελεί τυποποιημένες, επαναλαμβανόμενες  σωματικές κινήσεις.

   Παρετυμολογία (λανθασμένη αναγωγή) της λέξης άνθρωπος είναι τα συνθετικά <  άνω + θρώσκω  = στρέφω το βλέμμα προς τα πάνω.
Προτιμώ μια λανθασμένη ετυμολογία του λήμματος «άνθρωπος» από το σημασιολογικό φορτίο της λέξης «παρέλαση» που τον θέλει να πορεύεται με παρωπίδες…






User info
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Νοεμβρίου 15, 2024, 05:48:32 am

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

* Top 10
Κατηγορία: Όλες

* Statistics
2983 μέλη 15075 μηνύματα 2177 θέματα 11 κατηγορίες 60 πίνακες
1131 δημοσκοπήσεις με 1098578 ψήφους

Μ.Ο. 971.33 ψήφοι ανά δημοσκόπηση
Online 262: 262 επισκέπτες, 0 χρήστες


[Περισσότερα στατιστικά]

Στο galop.gr θα βρείτε δημοσκοπήσεις, ψηφοφορίες, σφυγμομετρήσεις, γκάλοπ ... όπως κι αν το πει κανεις, η ουσία είναι ότι εδώ η γνώμη σας μετράει! Ψηφίστε και κερδίστε δώρα μέσα από τους μηνιαίους διαγωνισμούς. Πάρτε μέρος στις συζητήσεις και εκφράστε τη γνώμη σας. Καλή περιήγηση!