Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...

Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...
Chart
Ψήφισαν: 2582 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...

Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...
Chart
Ψήφισαν: 2582 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...

Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...
Chart
Ψήφισαν: 2582 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...

Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...
Chart
Ψήφισαν: 2582 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...

Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...


Να παραμείνει - 1836 (71.11%)
Να καταργηθεί - 627 (24.28%)
Δεν ξέρω / Δεν απαντώ - 119 (4.61%)
Ψήφισαν: 2582 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...

Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...



[Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!

<table> <tr> <td> <div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=130">Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...</a></h4><span>Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...</span></div><br /><br /> <form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=130.;poll=102" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;"> <table> <tr> <td colspan="2"> <input type="radio" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Να παραμείνει</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Να καταργηθεί</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Δεν ξέρω / Δεν απαντώ</label><br /> </td> <td valign="bottom" style="padding-left: 15px;"> </td> </tr><tr> <td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td> </tr> </table></form> </td> </tr> </table>
Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...; 23 Σχόλια
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν.


Προσθήκη σχολίου
1. Στις 04/11/2008 21:54, Από τον/την gvarth
Η βάση του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ πρέπει...;

Να παραμείνει . Μάλλον καλύτερα να αυξηθεί.

Το 10 υποδηλώνει βασική επάρκεια και μόνο. Θα πρότεινα να αυξηθεί σε 14.
Θα αποφευχθούν τουλάχιστον κάποια φαινόμενα αλεξιπτωτιστών και άσχετων.
2. Στις 05/11/2008 00:06, Από τον/την Dr_Michael
Όλα είναι σχετικά. Μπορείς να πάρεις διακεκριμένους επιστήμονες και να τους βάλεις εξετάσεις σε εξαιρετικά δύσκολα θέματα. Κάποιοι δεν θα πιάσουν τη βάση. Δεν παύουν όμως να είναι μεγάλοι επιστήμονες. Με αυτό το σκεπτικό, η βάση του 10 είναι λάθος...
3. Στις 05/11/2008 07:59, Από τον/την gvarth
Όλα είναι σχετικά. Μπορείς να πάρεις διακεκριμένους επιστήμονες και να τους βάλεις εξετάσεις σε εξαιρετικά δύσκολα θέματα. Κάποιοι δεν θα πιάσουν τη βάση. Δεν παύουν όμως να είναι μεγάλοι επιστήμονες. Με αυτό το σκεπτικό, η βάση του 10 είναι λάθος...

Συμφωνώ Μιχάλη αλλά υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος.
Υπάρχουν σχολές που απαιτούν συγκεκριμένο γνωστικό υπόβαθρο σε συγκεκριμένα μαθήματα. Π.χ. στη σχολή Μηχανικών Υποδομής , δεν έχει νόημα να μπείς έχοντας τη βάση σε μαθηματικά και φυσική. Είναι γνώσεις που αν δεν τις κατέχεις , ΔΕΝ προχωράς. Και εδώ δεν μιλάμε για διακεκριμένους επιστήμονες. Μιλάμε για νέους 17-19 ετών κάποιοι εκ των οποίων διάβαζαν απλά για να πούν ότι διάβασαν. Τι νόημα έχει η εισαγωγή τους κάπου. Για να πουν ότι μπήκαν ;

Οι προαπαιτούμενες γνώσεις είναι θεμέλια λίθος. Στο Πολυτεχνείο που ήμουν (δεν γράφω το πότε  ;D  ) , από τον πρώτο καιρό μας τόνισαν ότι η ροή της ύλης θα είναι τέτοια που προαπαιτεί σχεδόν άριστη γνώση μαθηματικών και φυσικής τουλάχιστον. Εμείς λέγαμε : "κοίτα οι ψωνάρες τι λένε" , αλλά τα βρήκαμε μπροστά μας  :-\ . Εκτός του ότι απαιτείτο πολύ διάβασμα για τις εβδομαδιαίες εργασίες, χρειαζόταν να έχουμε και  γνώσεις χωρίς κενά  ;)
4. Στις 05/11/2008 10:03, Από τον/την dimis (69)
Όλα είναι σχετικά. Μπορείς να πάρεις διακεκριμένους επιστήμονες και να τους βάλεις εξετάσεις σε εξαιρετικά δύσκολα θέματα. Κάποιοι δεν θα πιάσουν τη βάση. Δεν παύουν όμως να είναι μεγάλοι επιστήμονες. Με αυτό το σκεπτικό, η βάση του 10 είναι λάθος...
Συμφωνω με τον Μιχαλη  :thumbsUP
5. Στις 05/11/2008 17:39, Από τον/την bdim
Χμμ.. αν και πιστεύω οτι το όλο σύστημα είναι για φούντο...  κλείνω προς το ναι.. για να αποτρέπει τους αδύναμους μαθητές να γεμίζουν και να υποβαθμίζουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στην τελική υπάρχουν και άλλα πρακτικά επαγγέλματα που έχουν πολύ καλύτερες προοπτικές για τους νέους.
6. Στις 06/11/2008 20:30, Από τον/την Παύλος
Προσυπογράφω την άποψη του bdim.
Δεν είναι ανάγκη ο κάθε ανθυπομέτριος να παίρνει και ένα πτυχίο
(συνήθως χωρίς γνωστικό αντίκρυσμα και προοπτική).
Έχει επαγγέλματα τα οποία δεν περνάνε μέσα από ΑΕΙ και
με αμοιβές Προέδρου Αρείου Πάγου...
Αμάν αυτό το όνειρο του Έλληνα να δεί το παιδί του γιατρό ή δικηγόρο.  ;D
Την δεκαετία του 70-80 έπαιζε το "γεωπόνος" γιατί βλέπανε οι θείτσες
στην ΥΕΝΕΔ τον Μεθοριακό Σταθμό και η μάνα Κούλα Αγαγιώτου ζούσε μόνο
γιά την στιγμή που θάβλεπε τον γιό της τον Αλέξη, γεωπόνο
στην Καλαμιά να παλεύει με τον δάκο και την μουχρίτσα.  ;D ;D ;D
Ε τα επόμενα χρόνια οι βάσεις της Γεωπονικής είχαν ξεπεράσει ακόμη
και αυτές της στρατιωτικής ιατρικής  ;D ;D ;D
Έτσι χτίζονταν ανέκαθεν τα όνειρα των ελλήνων...  ;D
7. Στις 07/11/2008 08:01, Από τον/την gvarth
Προσυπογράφω την άποψη του bdim.
Δεν είναι ανάγκη ο κάθε ανθυπομέτριος να παίρνει και ένα πτυχίο
(συνήθως χωρίς γνωστικό αντίκρυσμα και προοπτική).
Έχει επαγγέλματα τα οποία δεν περνάνε μέσα από ΑΕΙ και
με αμοιβές Προέδρου Αρείου Πάγου...
Αμάν αυτό το όνειρο του Έλληνα να δεί το παιδί του γιατρό ή δικηγόρο.  ;D
Την δεκαετία του 70-80 έπαιζε το "γεωπόνος" γιατί βλέπανε οι θείτσες
στην ΥΕΝΕΔ τον Μεθοριακό Σταθμό και η μάνα Κούλα Αγαγιώτου ζούσε μόνο
γιά την στιγμή που θάβλεπε τον γιό της τον Αλέξη, γεωπόνο
στην Καλαμιά να παλεύει με τον δάκο και την μουχρίτσα.  ;D ;D ;D
Ε τα επόμενα χρόνια οι βάσεις της Γεωπονικής είχαν ξεπεράσει ακόμη
και αυτές της στρατιωτικής ιατρικής  ;D ;D ;D
Έτσι χτίζονταν ανέκαθεν τα όνειρα των ελλήνων...  ;D

Σε κάποιες περιπτώσεις , ναι  ;)
Τα όνειρα αφορούσαν όμως συγκεκριμένη τάξη. Πές μου το όνειρό σου να σου πω που ανήκεις ένα πράγμα . Και τότε δεν είχαμε και AGB να ξέρουμε ποιό ποσοστό αντιπροσώπευε το εν λόγω σήριαλ.

Γενικά ο Ελληνας έχει όνειρα. Εκεί που πασχίζει να τα υλοποιήσει είναι στην μόρφωση των παιδιών του (ειδικά αν δεν μορφώθηκε ο ίδιος). Όμως , στην Ελλάδα ΔΕΝ γίνεται διαχωρισμός μεταξύ μόρφωσης και επαγγέλματος. Οπότε , τα τεχνικά λύκεια θα φτάσουν να παράγουν τεχνικούς που θα γνωρίζουν τα της ειδικότητάς τους (ίσως) αλλά δεν θα ξέρουν ούτε να γράψουν μια έκθεση ...
Άσε δε την κοινωνική μόρφωση . Βλέπεις (κάποιους) αποφοίτους πανεπιστημίων να μην είναι σε θέση να συντάξουν σωστά μια φράση ή να μην μπορούν να φτιάξουν μια αίτηση για δημόσια υπηρεσία ή - το χειρότερο - να μην είναι σε θέση να "σταθούν" στο ύψος των περιστάσεων.

Πραγματικά , είναι για λύπηση. Σίγουρα , αποκόμισαν γνώσεις, ΔΕΝ ΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ όμως. Και όλα αυτά γιατί απουσιάζει η σωστή διαπαιδαγώγηση , η επίβλεψη από τους γονείς, και το διάβασμα βιβλίων πέρα από τα στενά όρια που επιβάλλει η όποια ειδικότητα ή εξειδίκευση.  Μπερδεμένες καταστάσεις που ίσως και να τις καλλιεργεί το ισχύον εκπαιδευτικό ... σύστημα  ???  ::)
8. Στις 07/11/2008 15:51, Από τον/την Παύλος
Γιώργο ο Έλλην γονιός, δεν ενδιαφέρεται γιά την μόρφωση του παιδιού του.
Ενδιαφέρεται στην πραγματικότητα γιά το κορνιζαρισμένο πτυχίο του παιδιού του
(γιά να κομπάζει τριγύρω-το παιδί μου είναι δικηγόρος)  :P :P :P :P
και γιά το ΒΟΛΕΜΑ που (ενδεχομένως) θα διασφαλίσει αυτό το πτυχίο στο παιδί του.

(Να πάω να δώ τον θείο Ιγνάτιο καλέ που δουλεύει στο υπουργείο κλητήρας,
να μιλήσει στον γενικό να πεί του υφυπουργού να πιάσει τον υπουργό μπάς και
βάλει την Βασούλα μας στην ΔΕΗ κι έχει ταλαιπωρηθεί το καημένο τόσα χρόνια,
τί διάολο δώσαμε όλο το σόι μας 67 ψήφους στον βουλευτή τον Καλοχαιρέτα...)

Σιγά μην νιάζεται ο καρααμόρφωτος έλληνας γιά την μόρφωση του παιδιού του.
Γιά το ΒΟΛΕΜΑ του νιάζεται ρέέέέέέέέέέέέέέέέέ !
(με κάνετε και φωνάζω και έχει κλείσει και ο λαιμός μου...)  :P
9. Στις 06/12/2008 00:12, Από τον/την www.e-photoguide.gr (leicaR9)
μην με κάνετε να φωνάζω πονάει το χέρι μου,,,,,,
Συμφωνώ και εγώ Παύλο μαζί σου,,,Το πτυχίο είναι το πάν..Και ένας καλός γαμπρός για τα κοριτσάκια και μια καλή (Ε9) νύφη για τα αγοράκια...
10. Στις 01/03/2009 11:36, Από τον/την Pytheas
Όχι μόνο να παραμείνει αλλά να αυξηθεί!

Όσοι έχουν σχέση με την εκπαίδευση (ειδικά την τριτοβάθμια) τα τελευταία χρόνια θα έχουν διαπιστώσει το πόσο χαμηλό είναι το επίπεδο των εισακτέων...οι καθηγητές τραβάνε τα μαλλιά τους όταν έχουν να αντιμετωπίσουν φοιτητές πανεπιστημίων οι οποίοι όχι μόνο δεν έχουν ούτε τις βασικές γνώσεις αλλά δεν ξέρουν καλά-καλά να γράψουν το όνομά τους ορθογραφημένα!

Η κατάσταση είναι τραγική και το 10 ένα ελάχιστο όριο...
11. Στις 05/03/2009 00:56, Από τον/την soran79
Να παραμεινει.
Αν καποιος  μετα απο 2 χρονια εντονης(υποτιθεται) μελετης δεν μπορει να πιασει ουτε το 50%, τοτε καλυτερα για τον ιδιο να ασχοληθει με κατι αλλο...μια τεχνη η το εμποριο.
Δεν ειναι κακο, ισα-ισα που μπορει να βρει και αυτο που πραγματικα του ταιριαζει αντι να ταλαιπωρειται με γραμματα και αριθμους
12. Στις 17/04/2009 20:37, Από τον/την maraki
Δεν ξέρω,,
13. Στις 04/12/2009 22:04, Από τον/την kostas152
Πρέπει να παραμείνει. Δυστυχώς έχουμε πληθωρισμό σε ‘χαρτιά’ (πτυχία)
14. Στις 06/12/2009 19:57, Από τον/την GOUSTARDI
να παραμείνει και ίσως να αυξηθεί
15. Στις 10/01/2010 15:46, Από τον/την NIKOLAOS X
Δεν ξέρω
16. Στις 12/08/2010 19:59, Από τον/την Mitsonen
Να ανέβει.
17. Στις 11/09/2010 17:32, Από τον/την Lina Princess
να παραμεινει γιατι τωρα που καταργηθηκε ειδαμε τα αποτελεσματα...κατεστρεψαν τα παιδια της φετινης χρονιας και το ξερω από πρωτο χερι μιας και ημουν και εγω υποψηφια φετος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18. Στις 11/09/2010 17:33, Από τον/την Lina Princess
αλλα ναι συμφωνω με τους υπολοιπους οτι πρεπει να ανεβει γιατι το εχουμε ευτελισει λιγο.... ::)
19. Στις 06/01/2011 00:36, Από τον/την basilisda
διασφαλίζεται  η ποιότητα των εισαχθέντων!
20. Στις 10/02/2011 17:47, Από τον/την nickpapatha
ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΘΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ
21. Στις 27/02/2011 12:47, Από τον/την teokar
ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
22. Στις 12/04/2011 20:00, Από τον/την stefanos
ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΥΝΕΙ






User info
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Νοεμβρίου 15, 2024, 06:27:52 am

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

* Top 10
Κατηγορία: Όλες

* Statistics
2983 μέλη 15075 μηνύματα 2177 θέματα 11 κατηγορίες 60 πίνακες
1131 δημοσκοπήσεις με 1098578 ψήφους

Μ.Ο. 971.33 ψήφοι ανά δημοσκόπηση
Online 558: 558 επισκέπτες, 0 χρήστες


[Περισσότερα στατιστικά]

Στο galop.gr θα βρείτε δημοσκοπήσεις, ψηφοφορίες, σφυγμομετρήσεις, γκάλοπ ... όπως κι αν το πει κανεις, η ουσία είναι ότι εδώ η γνώμη σας μετράει! Ψηφίστε και κερδίστε δώρα μέσα από τους μηνιαίους διαγωνισμούς. Πάρτε μέρος στις συζητήσεις και εκφράστε τη γνώμη σας. Καλή περιήγηση!