Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;

Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;
Chart
Ψήφισαν: 5228 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;

Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;
Chart
Ψήφισαν: 5228 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;

Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;
Chart
Ψήφισαν: 5228 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;

Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;
Chart
Ψήφισαν: 5228 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;

Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;


Να συμπορεύονται - 2126 (40.67%)
Να διαχωριστούν - 2964 (56.69%)
Δεν ξέρω / Δεν απαντώ - 139 (2.66%)
Ψήφισαν: 5228 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;

Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;



[Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!

<table> <tr> <td> <div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=116">Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια;</a></h4><span>Εκκλησία - Πολιτεία: μαζί ή χώρια; </span></div><br /><br /> <form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=116.;poll=91" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;"> <table> <tr> <td colspan="2"> <input type="radio" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Να συμπορεύονται</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Να διαχωριστούν</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Δεν ξέρω / Δεν απαντώ</label><br /> </td> <td valign="bottom" style="padding-left: 15px;"> </td> </tr><tr> <td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td> </tr> </table></form> </td> </tr> </table>
Ποιά είναι η άποψη σας για τις σχέσεις της Εκκλησίας με την Πολιτεία; Ηρθε η ωρα για την υπαρξη νόμου για την ρύθμιση σχέσεων Πολιτείας και
Εκκλησίας ωστε να υπάρξουν διακριτοί ρόλοι Kράτους - Eκκλησίας;
26 Σχόλια
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν.


Προσθήκη σχολίου
1. Στις 11/11/2008 19:29, Από τον/την bdim
Σαφώς και πρέπει να διαχωριστούν!

Άλλο κράτος και ο ρόλος του,  και άλλο εκκλησία (ορθόδοξη)....

Και στην τελική, οκ μπορεί οι περισσότεροι Έλληνες να είναι Χ.Ο.  αλλά αυτό δεν λέει και κάτι...  η θρησκεία είναι κάτι το ατομικό και προσωπικό.. και ο κάθε πολίτης μπορεί να απευθύνεται στην εκάστοτε "εκκλησία" ....

Και φυσικά δεν δέχομαι απο τους φόρους των Ελλήνων πολιτών να πληρώνουμε τους παπάδες....
2. Στις 11/11/2008 20:16, Από τον/την Παύλος
Είναι ντροπή γιά μιά Πολιτεία να "χρειάζεται" την Εκκλησία,
είναι ντροπή γιά μιά Εκκλησία να "χρειάζεται" την Πολιτεία.
Είναι ντροπή και γιά κάθε σκεπτόμενο Πολίτη να ανέχεται
αυτή την τριτοκοσμική κατάσταση.
Ονειρεύομαι την άμεση δήμευση όλης της Εκκλησιαστικής Περιουσίας
και μοίρασμά της στους φτωχούς και γενικά στους μη έχοντες.
Η Εκκλησία έχει καταντήσει ένας εσμός από φυγόπονα παχύσαρκα
κοπρόσκυλα.Δηλαδή δεν ήταν ποτέ και τίποτε άλλο εδώ που τα λέμε...
Ά ξέχασα ! Στον ελεύθερο χρόνο τους, όταν δηλαδή δεν κάνουν
μπίζνες, ασχολούνται με το να προσκυνάνε άλλοτε τον Πασά,
άλλοτε τον Αγά και άλλοτε τον Γερμανό κατακτητή.
Και αν σας φαίνονται οι λέξεις μου σκληρές, είναι ίσως γιατί
δεν έχετε διαβάσει Λασκαράτο.


 
                Ο Μοναχός.

Του μοναχού ο καιρός, καιρός χαμένος
η φύσις δεν το θέλει και φρικιάζει.
Στο μοναστήρι έρημος, κλεισμένος
δέεται μέρα-νύχτα κι αηδιάζει.

Ουτιδανός και ζωντανός θαμμένος,
στον κόσμο περιττός, εκεί μονάζει
ο διάολος σ΄αυτόν ερωτευμένος
μπαίνει μέσ΄στο κελλί του και φωλιάζει.

Του σβει το νου και τη καρδιά του κλει
κι ανθρωπόμορφο χτήνος τόνε κάνει,
κι άνθρωπο του Θεού τόνε καλεί
ενώ την ανθρωπιά απ΄ αυτόνε βγάνει.

Κι ο μοναχός που δεν το νοιώθει διόλου
ζει στη μονή του μπαίγνιο του Διαόλου.

 



3. Στις 11/11/2008 21:54, Από τον/την WebSpideR
Συμφωνώ για το διαχωρισμό! Οπωσδήποτε!
Οπως και γιά την πρόταση του Παύλου γιά δήμευση της περιουσίας της...
Εχει παραγίνει το χάλι τους. Πρέπει όμως να επισημάνω, ότι υπάρχουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ μοναχοί, πιστοί στο Χριστιανισμό, και ότι Αυτός πρεσβεύει, που δεν είναι σαν παχύσαρκα κοπρόσκυλα, που είναι μακρυά (πολύ) απο τη δημοσιότητα, που...

Χαίρομαι πάντως αγαπητέ Παύλο, που ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΣ την εκκλησία απο την θρησκεία μας!
4. Στις 11/11/2008 22:21, Από τον/την Παύλος
Φυσικά και υπάρχουν παπάδες και μοναχοί που τιμούν τον ρόλο τους.
Όπως πχ. ο παπα-Αντώνης (Παπανικολάου) του οποίου κυριολεκτικά το
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΕΡΓΟ αποτελεί πρότυπο ανθρωπισμού και όπως καταλαβαίνετε "χαλάει την πιάτσα".
Το αποτέλεσμα είναι η επίσημη εκκλησία να μην του έχει δώσει ούτε
φράγκο τσακιστό
και ξέρετε γιατί ?
Διότι περιθάλπει ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ.
Θέλετε να βρούμε όλοι μαζί ένα τοίχο να βαράμε όλοι μαζί το κεφάλι μας
στον τοίχο ?
 :headSmash :headSmash :headSmash :headSmash :headSmash :headSmash
5. Στις 11/11/2008 22:34, Από τον/την WebSpideR
Φυσικά και υπάρχουν παπάδες και μοναχοί που τιμούν τον ρόλο τους.
Όπως πχ. ο παπα-Αντώνης (Παπανικολάου) του οποίου κυριολεκτικά το
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΕΡΓΟ αποτελεί πρότυπο ανθρωπισμού και όπως καταλαβαίνετε "χαλάει την πιάτσα".
Το αποτέλεσμα είναι η επίσημη εκκλησία να μην του έχει δώσει ούτε
φράγκο τσακιστό
και ξέρετε γιατί ?
Διότι περιθάλπει ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ.
Θέλετε να βρούμε όλοι μαζί ένα τοίχο να βαράμε όλοι μαζί το κεφάλι μας
στον τοίχο ?
 :headSmash :headSmash :headSmash :headSmash :headSmash :headSmash

Είναι πραγματικά ΛΥΠΗΡΟ, και ΝΤΡΟΠΗ γιά την εκκλησία αυτό το γεγονός! (και όχι μόνο βέβαια...)
6. Στις 15/11/2008 10:50, Από τον/την dimis (69)
Ο παπας παπας και ζευγας ζευγας τελεια και παυλα επιτελους !!!
7. Στις 04/12/2008 15:14, Από τον/την GOUSTARDI
ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ?
8. Στις 04/12/2008 18:41, Από τον/την www.e-photoguide.gr (leicaR9)
Δεν νομίζω σε άλλα κράτη να υπάρχει τέτοιος πλούτος,νεοπλουτισμός και καφρήλα που έχουμε εμείς..
Εδώ κατηγορούν για κάτι τον Εφραίμ και μόνο βλακίες έλεγε και είχε ένα ύφος  1000καρδηναλίων..Ανθρωποι ιερείς με α κεφαλαίο έχουν μείνει λίγοι...
Αυτοί βέβαια δεν φαίνονται ποτέ,όπως το εξωτερικό....
9. Στις 05/03/2009 01:29, Από τον/την soran79
Οσοι Ιερεις πραττουν αυτα τα οποια πρεσβευουν φανταζομαι πως το κανουν για το Θεο, για το συνανθρωπο και για την ιδια τους την ψυχη.
Εχω δει ορισμενους και υποκλινομαι...
Ουτε για τα καναλια το κανουν , ουτε για την κονομα, ουτε επειδη εχουν  πολιτικες φιλοδοξιες
Κατι εκκλησιαστικοι ηγετες  ΤΖΟΓΑΔΟΡΟΙ τυπου Εφραιμ και ΝΕΟΝΑΖΙ τυπου Χριστοδουλου και Ανθιμου ειναι που χαλανε ολη την εικονα
10. Στις 21/04/2009 21:21, Από τον/την maraki
Να συμπορεύονται..
11. Στις 21/04/2009 22:09, Από τον/την DG
Ακόμα ψάχνω τα υπέρ και τα κατά και δεν μπορώ να απόφασίσω.
Ναι μεν, αλλά...
12. Στις 10/01/2010 15:37, Από τον/την NIKOLAOS X
Μαζι
13. Στις 14/01/2010 14:46, Από τον/την malliaras
Ακόμα ψάχνω τα υπέρ και τα κατά και δεν μπορώ να απόφασίσω.
Ναι μεν, αλλά...

Συμφωνω απολυτα!!!! Ναι μεν ΑΛΛΑ....
14. Στις 30/05/2010 00:17, Από τον/την tsini
Πολύ λεπτό αυτό το ζήτημα, αλλά πιστεύω πως η συμπόρευση δεν είναι κάτι κατ' ανάγκην κακό...
15. Στις 08/06/2010 11:15, Από τον/την nata!ia
Διάβαζα αυτά που γράφονται από κάτω και δεν το πίστευα.. Συγγνώμη αλλά ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να μην πορεύονται ΜΑΖΙ εκκλησία-πολιτεία??? δεν χρειάζεται η πολιτεία την εκκλησία..?? κράτος χωρίς έναν θρησκευτικό χαρακτήρα, δεν μπορεί να διαρκέσει πολύ.. ή ακόμα και το αντίθετο, δλδ κράτος φανατισμένου χαρακτήρα.. οκ, άλλη δουλειά κάνουν οι μεν , άλλη οι δε, ΑΛΛΑ δεν είναι πολιτικές παρατάξεις!! Καλά δν θα προσπαθήσω να πείσω για κάτι, γτ δεν ξέρω αν σε ένα προηγούμενο galop που έλεγε τι θρήσκευμα πιστεύετε βάλατε "χριστιανοί ορθόδοξοι" επειδή είστε ή επειδή το ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ. γτ αν ίσχυε το 2ο θα ήταν και άχρηστος ο σκοπός της συγκεκριμένης ψηφοφορίας..
16. Στις 11/08/2010 22:18, Από τον/την Mitsonen
Ηρθε η ωρα για την υπαρξη νόμου για την ρύθμιση σχέσεων Πολιτείας και Εκκλησίας ωστε να υπάρξουν διακριτοί ρόλοι Kράτους - Eκκλησίας;

Υπάρχουν τέτοιοι νόμοι.  Τι εννοείς μαζί ή χώρια;
17. Στις 11/09/2010 20:07, Από τον/την Lina Princess
να διαχωριστουν :help
18. Στις 06/01/2011 00:32, Από τον/την basilisda
δεν πρεέπι να αναμειγνύπνται!
19. Στις 10/02/2011 16:35, Από τον/την nickpapatha
ΧΩΡΙΣΤΑ ΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ
20. Στις 12/02/2011 10:35, Από τον/την iliasthes
ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ?

Στα περισσότερα κράτη της Ευρώπης υπάρχει διαχωρισμός κράτους εκκλησίας. πχ το κράτος δεν πληρώνει τους μισθούς των ιερέων. Στα περισσότερα μουσουλμανικά κράτη, υπάρχει στενός εναγκαλισμός, αλλά και σε κάποια ανατολικοευρωπαϊκά μετά την ανατροπή των σοσιαλιστικών καθεστώτων.
21. Στις 05/04/2011 18:56, Από τον/την teokar
Χωρια, εχει τοση περιουσια που μπορει να συντηρηθει μονη της. Αλλωστε απο καιρο εχει ξεχασει το ρολο που πρεπει να εχει στην κοινωνια.
22. Στις 30/10/2011 19:10, Από τον/την teokar
παντως στους δυσκολους καιρους που περναμε δεν τη βλεπω να ειναι μαζι μας.....
23. Στις 15/11/2011 14:01, Από τον/την grandsteel
Το να συμπορευθούν μαζί νομίζω ότι μπορεί να αποφέρει οφέλη!
24. Στις 29/01/2012 13:02, Από τον/την ironfist
Αν είναι να είναι συγχωνευμένες πιστεύω ότι η εκκλησία είναι υποχρεωμένη να αποδεχθεί να γίνεται πλήρης έλεγχος των οικονομικών της (κ.λ.π.)!
Αν είναι να διαχωρισθούν, να σταματήσει το κράτος να παράσχει μισθούς και εξωφρενικά προνόμια σε αυτή...
25. Στις 01/05/2014 05:53, Από τον/την kremmar
Πλήρης κατάργηση όλων των θρησκειών και των αντίστοιχων εκκλησιών εδώ και τώρα.  Τέρμα πια στις ηλίθιοτητες. Στον 21ο αιώνα ζούμε! Πάρτε το απόφαση πια ούτε κόλαση ούτε παράδεισος υπάρχει ούτε θεός.
26. Στις 19/09/2019 18:16, Από τον/την Yannis
Σε περίπτωση που αναρωτιέται κάποιος τι ισχύει σε άλλα κράτη (περίπτωση ΗΠΑ).

Αυτό είναι το πρώτο άρθρο του συντάγματος των ΗΠΑ (1791):

Article (Amendment 1 - Freedom of expression and religion) 13
Congress shall make no law respecting an establishment of religion, or prohibiting the free exercise thereof; or abridging the freedom of speech, or of the press; or the right of the people peaceably to assemble, and to petition the Government for a redress of grievances.

Κι αυτό εδώ είναι απόσπασμα από το άρθρο 6 περί όρκων:

3: The Senators and Representatives before mentioned, and the Members of the several State Legislatures, and all executive and judicial Officers, both of the United States and of the several States, shall be bound by Oath or Affirmation, to support this Constitution; but no religious Test shall ever be required as a Qualification to any Office or public Trust under the United States






User info
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Νοεμβρίου 15, 2024, 06:55:46 am

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

* Top 10
Κατηγορία: Όλες

* Statistics
2983 μέλη 15075 μηνύματα 2177 θέματα 11 κατηγορίες 60 πίνακες
1131 δημοσκοπήσεις με 1098578 ψήφους

Μ.Ο. 971.33 ψήφοι ανά δημοσκόπηση
Online 520: 520 επισκέπτες, 0 χρήστες


[Περισσότερα στατιστικά]

Στο galop.gr θα βρείτε δημοσκοπήσεις, ψηφοφορίες, σφυγμομετρήσεις, γκάλοπ ... όπως κι αν το πει κανεις, η ουσία είναι ότι εδώ η γνώμη σας μετράει! Ψηφίστε και κερδίστε δώρα μέσα από τους μηνιαίους διαγωνισμούς. Πάρτε μέρος στις συζητήσεις και εκφράστε τη γνώμη σας. Καλή περιήγηση!