Ρεκόρ και αμφισβήτηση

Τι γνώμη έχετε για τα απίστευτα παγκόσμια ρεκόρ που γίνονται ανά τον κόσμο;
Chart
Ψήφισαν: 2807 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Ρεκόρ και αμφισβήτηση

Τι γνώμη έχετε για τα απίστευτα παγκόσμια ρεκόρ που γίνονται ανά τον κόσμο;
Chart
Ψήφισαν: 2807 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Ρεκόρ και αμφισβήτηση

Τι γνώμη έχετε για τα απίστευτα παγκόσμια ρεκόρ που γίνονται ανά τον κόσμο;
Chart
Ψήφισαν: 2807 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Ρεκόρ και αμφισβήτηση

Τι γνώμη έχετε για τα απίστευτα παγκόσμια ρεκόρ που γίνονται ανά τον κόσμο;
Chart
Ψήφισαν: 2807 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Ρεκόρ και αμφισβήτηση

Τι γνώμη έχετε για τα απίστευτα παγκόσμια ρεκόρ που γίνονται ανά τον κόσμο;


Είναι αναμφισβήτητα - 244 (8.69%)
Εχω κάποιες αμφιβολίες - 718 (25.58%)
Οι παράνομες ουσίες είναι κάτι το βέβαιο - 1731 (61.67%)
Δεν γνωρίζω/Δεν απαντώ - 114 (4.06%)
Ψήφισαν: 2807 / Δείτε τι ψήφισαν: Οι επισκέπτες | Τα μέλη | Όλοι μαζί

Ρεκόρ και αμφισβήτηση

Τι γνώμη έχετε για τα απίστευτα παγκόσμια ρεκόρ που γίνονται ανά τον κόσμο;



[Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!

<table> <tr> <td> <div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=109">Ρεκόρ και αμφισβήτηση</a></h4><span>Τι γνώμη έχετε για τα απίστευτα παγκόσμια ρεκόρ που γίνονται ανά τον κόσμο;</span></div><br /><br /> <form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=109.;poll=86" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;"> <table> <tr> <td colspan="2"> <input type="radio" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Είναι αναμφισβήτητα</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Εχω κάποιες αμφιβολίες</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Οι παράνομες ουσίες είναι κάτι το βέβαιο</label><br /> <input type="radio" name="options[]" id="options-3" value="3" class="check" /> <label for="options-3">Δεν γνωρίζω/Δεν απαντώ</label><br /> </td> <td valign="bottom" style="padding-left: 15px;"> </td> </tr><tr> <td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td> </tr> </table></form> </td> </tr> </table>
Ποιά η γνώμη σας για τα εξωφρενικά ρεκόρ που σημειώνονται σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις ; 24 Σχόλια
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν.


Προσθήκη σχολίου
1. Στις 16/08/2009 23:03, Από τον/την fractalbit
Προσωπικά πιστεύω ότι χρησιμοποιούνται ουσίες που δεν εντοπίζονται ή εθελοτυφλούν επιλεκτικά για να γίνονται ρεκόρ και να συντηρείται η βιομηχανία που έχει στηθεί πίσω από τους Ολυμπιακούς αγώνες με τους χορηγούς κ.τ.λ.
2. Στις 16/08/2009 23:03, Από τον/την gvarth
Προσωπικά πιστεύω ότι χρησιμοποιούνται ουσίες που δεν εντοπίζονται ή εθελοτυφλούν επιλεκτικά για να γίνονται ρεκόρ και να συντηρείται η βιομηχανία που έχει στηθεί πίσω από τους Ολυμπιακούς αγώνες με τους χορηγούς κ.τ.λ.

Και όχι μόνο αυτό  :-\
Κάποιοι προνομιούχοι δοκιμάζουν ουσίες που από την αρχή γνωρίζουν ότι ΔΕΝ ανιχνεύονται ενώ , σε τρίτες χώρες και σε κακοπληρωτές (όπως η χώρα μας) , δίνουν ουσίες παλαιάς σοδειάς που εύκολα ανιχνεύονται ...

Πολύ παραμύθιασμα έπεσε με τα ρεκόρ του υπεραθηλητή Phaelps και νομίζω ότι μας περνάνε για αφελείς. Η WADA πήρε δείγμα ; Μάλλον ναι ... Το εξέτασε ; Και τι βρήκε ; Ότι τα ρεκόρ είναι φυσιολογικά ; Καλάάά ...  8)  ::)

Αυτά , ούτε οι Αμερικάνοι δεν τα πιστεύουν πλέον  :thumbsDown
3. Στις 16/08/2009 23:04, Από τον/την fractalbit
Προσωπικά πιστεύω ότι χρησιμοποιούνται ουσίες που δεν εντοπίζονται ή εθελοτυφλούν επιλεκτικά για να γίνονται ρεκόρ και να συντηρείται η βιομηχανία που έχει στηθεί πίσω από τους Ολυμπιακούς αγώνες με τους χορηγούς κ.τ.λ.

Και όχι μόνο αυτό  :-\
Κάποιοι προνομιούχοι δοκιμάζουν ουσίες που από την αρχή γνωρίζουν ότι ΔΕΝ ανιχνεύονται ενώ , σε τρίτες χώρες και σε κακοπληρωτές (όπως η χώρα μας) , δίνουν ουσίες παλαιάς σοδειάς που εύκολα ανιχνεύονται ...

Πολύ παραμύθιασμα έπεσε με τα ρεκόρ του υπεραθηλητή Phaelps και νομίζω ότι μας περνάνε για αφελείς. Η WADA πήρε δείγμα ; Μάλλον ναι ... Το εξέτασε ; Και τι βρήκε ; Ότι τα ρεκόρ είναι φυσιολογικά ; Καλάάά ...  8)  ::)

Αυτά , ούτε οι Αμερικάνοι δεν τα πιστεύουν πλέον  :thumbsDown

Γιατί του Μπολτ που έκανε 9.69 ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ στα τελευταία μέτρα; Για ηλίθιους μας έχουν μου φαίνεται. ::)
4. Στις 16/08/2009 23:05, Από τον/την WebSpideR
Δυστηχώς τα πάντα, γίνονται σήμερα στο βωμό του όποιου (και απο όποιας πλευράς, αλλά κυρίως οικονομικού) κέρδους! Θα ήταν δύσκολο σε μιά εποχή που έχουν ξεφτυλιστεί αξίες και παραδόσεις, να περάσει αλλώβητη η ΜΕΓΙΣΤΗ αξια του αθλητισμού...
5. Στις 16/08/2009 23:05, Από τον/την gvarth
Προσωπικά πιστεύω ότι χρησιμοποιούνται ουσίες που δεν εντοπίζονται ή εθελοτυφλούν επιλεκτικά για να γίνονται ρεκόρ και να συντηρείται η βιομηχανία που έχει στηθεί πίσω από τους Ολυμπιακούς αγώνες με τους χορηγούς κ.τ.λ.

Και όχι μόνο αυτό  :-\
Κάποιοι προνομιούχοι δοκιμάζουν ουσίες που από την αρχή γνωρίζουν ότι ΔΕΝ ανιχνεύονται ενώ , σε τρίτες χώρες και σε κακοπληρωτές (όπως η χώρα μας) , δίνουν ουσίες παλαιάς σοδειάς που εύκολα ανιχνεύονται ...

Πολύ παραμύθιασμα έπεσε με τα ρεκόρ του υπεραθηλητή Phaelps και νομίζω ότι μας περνάνε για αφελείς. Η WADA πήρε δείγμα ; Μάλλον ναι ... Το εξέτασε ; Και τι βρήκε ; Ότι τα ρεκόρ είναι φυσιολογικά ; Καλάάά ...  8)  ::)

Αυτά , ούτε οι Αμερικάνοι δεν τα πιστεύουν πλέον  :thumbsDown

Γιατί του Μπολτ που έκανε 9.69 ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ στα τελευταία μέτρα; Για ηλίθιους μας έχουν μου φαίνεται. ::)

Όχι μόνον αυτό ...
Αν λάβουμε υπόψη μας το θεατράκι του παραλόγου της ΔΟΕ  ??? η οποία τις παραμονές των Ολυμπιακών αγώνων αντί να κόπτεται για την τήρηση της Ολυμπιακής εκεχειρίας , σφύραγε κλέφτικα...

Το μαγαζάκι του κ. Ρόγκ είναι για "εκλεκτούς και ισόβιους" ...  :headSmash

Οι επιστήμονες που στα εργαστήρια πρωτοανακάλυψαν τα αναβολικά - στεροειδή, τις συνθετικές δηλαδή μορφές της ανδρικής ορμόνης τεστοστερόνης, τα προόριζαν για καθαρά θεραπευτικούς σκοπούς, όπως π.χ. στην επιτάχυνση θεραπείας τραυμάτων οστών, των τενόντων και μυών η για χρήση από άτομα που έπασχαν από συνεπακόλουθα σύνδρομα του υποσιτισμού, της αναιμίας και της οστεοπόρωσης που, όπως γνωρίζουμε, παρουσιάζεται σε σημαντικό αριθμό γυναικών μετά την κλιμακτήριο.

Πολύ γρήγορα όμως, και παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις υπεύθυνων ειδικών επιστημόνων ότι τα αναβολικά - στεροειδή δεν βοηθούν τις επιδόσεις στους στίβους ή τα γήπεδα, πολλοί αθλητές  ανακάλυψαν ότι οι επιδόσεις τους μπορούσαν να βελτιωθούν σημαντικά με την χρήση αναβολικών ουσιών.

Και τότε χάσαμε και το μέτρο και τον μπούσουλα... :oxtomatimou
6. Στις 16/08/2009 23:06, Από τον/την Pytheas
Πιστεύω ότι όλα αυτά τα ρεκόρ είναι αποτέλεσμα χρήσης αναβολικών. Το πότε θα ανιχνευθούν είναι θέμα χρόνου, αλλά μέχρι τότε θα έχουν ανακαλυφθεί άλλα, νέας γενιάς κ.ο.κ.  :-X
7. Στις 16/08/2009 23:07, Από τον/την soran79
Η ολη φιλοσοφια του πρωταθλητισμου ειναι που οδηγει στα αναβολικα και στην αυτοκαταστροφη.
Καποτε ο ανθρωπος ετρεχε τα 100μ. σε 20"
Σημερα ο ανθρωπος τρεχει τα 100μ. σε 9". ωραια...
Ως που μπορει να φτασει αυτο;;; ???
Ειναι δυνατο να φτασει ποτε ο ανθρωπος να κανει τα 100μ. σε 5" :o
Εκτος αν του βαλουν πυραυλους στον πωπο που μαλλον κατα εκει το πανε...
Θα επρεπε να γινονται απλα αγωνες και να βγαινει ο καλυτερος για φετος, και ενδεχομενως να ακυρωνεται το ρεκορ εαν υπερβαινει κατα π.χ. 25% το ιστορικο καλυτερο...μια ιδεα
8. Στις 16/08/2009 23:09, Από τον/την soran79
Μια πιθανη διαφορα της ταξεως του 0,01 του δευτερολεπτου δε μου προκαλει καμμια συγκινηση για να παρακολουθησω ενα τετοιο αθλημα, μπορει επισης να ειναι και τεχνικο λαθος στο ρολοι...
Καποιοι ομως τρωνε χαπακια και καταστρεφουν τη ζωη τους γι αυτην την αηδια ...
9. Στις 16/08/2009 23:10, Από τον/την maraki
Μου αρέσει να ακούω για ρεκόρ... Τα πιστεύω.!!  :)
10. Στις 17/08/2009 00:39, Από τον/την fractalbit
Με αφορμή το σημερινό ρεκόρ του Μπολτ στο 100στάρι με 9.58, επαναφέρουμε τη συγκεκριμένη δημοσκόπηση στο προσκήνιο. Εσάς ποιά η γνώμη σας;
11. Στις 17/08/2009 17:16, Από τον/την DG
Κανείς άνθρωπος όσο γρήγορος και να είναι δεν γίνεται να καλύπτει πάνω από 10 μέτρα το δευτερόλεπτο. Στον στίβο οι παράνομες ουσίες είναι κάτι σχεδόν βέβαιο.
Συμφωνώ, αν και το θεωρώ όχι σχεδόν, αλλά βέβαιο.
12. Στις 07/09/2009 11:57, Από τον/την theofilos
Οι βιομηχανιες ουσιων ειναι παντα χιλιομετρα μπροστα,σε σχεση με τους ελεγχους.Στους τελειομενους και τα κουτσαβακια παντα γινοντε οι αποτελεσματικοι ελεγχοι!!!...
13. Στις 14/01/2010 11:37, Από τον/την NIKOLAOS X
Δεν γνωριζω
14. Στις 15/01/2010 11:50, Από τον/την malliaras
Πες μας τι πινεις και δεν μας δινεις.... Ουτε οι ιδιοι δεν ξερουν τι πινουν... Και σε αυτο που ανεφερε ο theofilos συμφωνω 100%.
15. Στις 23/05/2010 22:16, Από τον/την tsini
Φυσικά και χρησιμοποιούνται ουσίες. Ορισμένες επιδόσεις είναι εξωπραγματικές. Και δεν αφορά αυτό μόνο το στίβο. Ποδοσφαιρικές ομάδες που τρέχουν το ίδιο από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα είναι καθαρές από ουσίες;;
16. Στις 25/07/2010 13:52, Από τον/την Mitsonen
Αν ξαφνικά σταματούσε η χρήση αναβολικών (φαντασία...) θα πήγαινε κανείς στους αγώνες για να δει τα 100μ να γίνονται σε 10,50;  Θα ενδιαφερόταν η Nike (ή όποιοσδήποτε άλλος) να θεοποιήσει τους αθλητές;
17. Στις 06/09/2010 19:45, Από τον/την Δημήτρης
ουσίες, ουσίες, ουσίες.....
18. Στις 11/09/2010 19:30, Από τον/την Lina Princess
απαντησα δεν ξερω δεν απαντω αλλα σαν δευτερη απαντηση θα ηταν αυτη για τις ουσιες
19. Στις 21/10/2010 21:25, Από τον/την AggelikiV.
Όποια και να είναι η αιτία που τα προκαλεί, εννοώ χάπια ουσίες απαγορευμένες κλπ, είναι σίγουρα εντυπωσιακά.
20. Στις 22/11/2010 02:53, Από τον/την ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην παίρνουν αναβολικά απλώς είναι τέτοια τα οικονομικά συμφέροντα που όλοι το βωλούνουν. Αλοίμονο στους αθλητές. Το γυναικείο ρεκόρ στα 100 μετρα είναι 10,49 και κρατάει απο το 1988 αποτέλεσμα η αθλήτρια παίθανε στα 37 της. Στην αρχαία ελλάδα για να αποφύγουν αυτήν την κατάσταση με τα παγκόσμια ρεκόρ υπήρχε ένας αθλητής νικήτης και ολυμπιονίκης ούτε δεύτερος ούτε τρίτος και σαχλαμάρες και δεν μετρούσαν την επίδοση του. Και μην βγεί κανένας άσχετος και πει μα τότε δεν είχαν τα μέσα κ.τ.λ. γιατί στην αρχαία ελλάδα κάναν παρθενώνες και τόσα άλλα που σήμερα με την τεχνολογία που έχουμε και με τα έργα μπροστά τους δεν μπορούν να τα αντιγράψουν μια επιδοσούλα δεν θα μπορούσαν να μετρήσουν...
21. Στις 05/01/2011 21:55, Από τον/την basilisda
λίγο το ντόπινγκ παίζει ρόλο!...το αόρατο!
22. Στις 16/02/2011 19:02, Από τον/την nalia
Πο τη στιγμη που εχουν πιαστει οι περισσοτεροι να κανουν χρηση αναβολικων, οι πιθανοτητες να να εχουν δικιο οσοι αμφισβιτουν τους αθλητες ειναι πολυ πολθ μεγαλες!
am i right??
23. Στις 01/03/2011 16:38, Από τον/την teokar
Το θεμα ειναι δεν ειναι αν παιρνουν αλλα τι παιρνουν? Με δεδομενο οτι ειναι νεα παιδια γνωριζουν τις συνεπειες για την υγεια τους ή μονο το χρημα σκεφτονται μια κα τη δοξα πολλοι εμισησαν?
24. Στις 01/03/2011 16:39, Από τον/την teokar
Φυσικά και χρησιμοποιούνται ουσίες. Ορισμένες επιδόσεις είναι εξωπραγματικές. Και δεν αφορά αυτό μόνο το στίβο. Ποδοσφαιρικές ομάδες που τρέχουν το ίδιο από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα είναι καθαρές από ουσίες;;
ΑΜΦΙΒΑΛΩ.






User info
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Νοεμβρίου 15, 2024, 07:27:18 am

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

* Top 10
Κατηγορία: Όλες

* Statistics
2983 μέλη 15075 μηνύματα 2177 θέματα 11 κατηγορίες 60 πίνακες
1131 δημοσκοπήσεις με 1098578 ψήφους

Μ.Ο. 971.33 ψήφοι ανά δημοσκόπηση
Online 154: 154 επισκέπτες, 0 χρήστες


[Περισσότερα στατιστικά]

Στο galop.gr θα βρείτε δημοσκοπήσεις, ψηφοφορίες, σφυγμομετρήσεις, γκάλοπ ... όπως κι αν το πει κανεις, η ουσία είναι ότι εδώ η γνώμη σας μετράει! Ψηφίστε και κερδίστε δώρα μέσα από τους μηνιαίους διαγωνισμούς. Πάρτε μέρος στις συζητήσεις και εκφράστε τη γνώμη σας. Καλή περιήγηση!