|
Galop.gr Virtual Community
|
Εδώ η γνώμη σου μετράει |
-
Νοεμβρίου 15, 2024, 08:51:42 am
- Καλώς ορίσατε, επισκέπτης
|
Γιατί το άθροισμα των ποσοστών δεν είναι 100%;
Στις δημοσκοπήσεις όπου επιτρέπονται πολλαπλές επιλογές το ποσοστό βγαίνει επί του συνόλου των ψηφισάντων και όχι επί του συνόλου των επιλογών αφου αυτό θεωρείται επιστημονικά ορθό.
Στα γραφήματα "Πίτα" και "Δακτύλιος" λόγω της φύσης τους το άθροισμα των ποσοστών παραμένει 100%.
[ Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!
<table>
<tr>
<td>
<div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=2645">Δείκτης 3.2: Δεξιότητες μαθητών</a></h4><span>Ποιες δεξιότητες των μαθητών αξιολογείτε;</span></div><br /><br />
<form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=2645.0;poll=2740" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;">
<table>
<tr>
<td colspan="2">
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε μέχρι 11 επιλογές.
</td>
</tr><tr>
<td>
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Κατανόηση πληροφοριών</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Δεξιότητα ανάλυσης</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Συνθετική ικανότητα</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-3" value="3" class="check" /> <label for="options-3">Κριτική σκέψη</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-4" value="4" class="check" /> <label for="options-4">Παρατηρητικότητα</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-6" value="6" class="check" /> <label for="options-6">Φαντασία</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-7" value="7" class="check" /> <label for="options-7">Δημιουργικότητα και πρωτοτυπία</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-8" value="8" class="check" /> <label for="options-8">Ενδιαφέρον και συμμετοχή</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-9" value="9" class="check" /> <label for="options-9">Ανάπτυξη πρωτοβουλιών</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-10" value="10" class="check" /> <label for="options-10">Διάθεση για συνεργασία</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-11" value="11" class="check" /> <label for="options-11">Τήρηση κανόνων του σχολείου</label><br /> </td>
<td valign="bottom" style="padding-left: 15px;">
</td>
</tr><tr>
<td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td>
</tr>
</table></form>
</td>
</tr>
</table> | |
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν. Η ψηφοφορία έληξε: Ιανουαρίου 01, 2015, 10:01:14 am
Τελευταίες 20 ψήφοιΔεξιότητα ανάλυσης, Διάθεση για συνεργασία, Συνθετική ικανότητα, Κριτική σκέψη, Κατανόηση πληροφοριών, Παρατηρητικότητα, Ανάπτυξη πρωτοβουλιών, Τήρηση κανόνων του σχολείου, Φαντασία, Δημιουργικότητα και πρωτοτυπία, Ενδιαφέρον και συμμετοχή | Φεβρουαρίου 15, 2014, 21:43:04 pm | Φαντασία, Συνθετική ικανότητα, Ενδιαφέρον και συμμετοχή, Κριτική σκέψη, Διάθεση για συνεργασία | Φεβρουαρίου 12, 2014, 22:40:16 pm | Φαντασία, Κριτική σκέψη, Δημιουργικότητα και πρωτοτυπία, Παρατηρητικότητα | Φεβρουαρίου 12, 2014, 20:05:41 pm |
| |
Αποστολέας
Θέμα: Δείκτης 3.2: Δεξιότητες μαθητών (Αναγνώστηκε 1106 φορές)
|
|
|
|