Εμφάνιση αποτελεσμάτων και αποστολή ψήφου σε δημοσκοπήσεις |
|
|
Δημιουργία δημοσκοπήσεων |
|
|
Δημιουργήστε το δικό σας poll-blog και αποκτήστε το δικό σας subdomain! |
|
|
Αλλαγή ψήφου στις δημοσκοπήσεις |
|
|
Αυτόματη παρακολούθηση ψηφοφοριών στις οποίες δεν έχετε ψηφίσει |
|
|
Συμμετοχή στους διαγωνισμούς |
|
|
Δημοσίευση σχολίων |
|
|
Αυτόματη παρακολούθηση νέων σχολίων που δεν έχετε διαβάσει |
|
|
Ειδοποιήσεις με pm ή email για θέματα που σας ενδιαφέρουν |
|
|
Αποστολή pm ή email σε άλλους χρήστες |
|
|
Εγγραφή |
[
Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!
<table>
<tr>
<td>
<div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=1415">Πρόθεση ψήφου</a></h4><span>Τι ψηφίσατε στις Ευρωεκλογές 2024;</span></div><br /><br />
<form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=1415.;poll=3371" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;">
<table>
<tr>
<td colspan="2">
<input type="radio" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">ΝΔ</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">ΣΥΡΙΖΑ</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-3" value="3" class="check" /> <label for="options-3">ΠΑΣΟΚ</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-4" value="4" class="check" /> <label for="options-4">ΚΚΕ</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-5" value="5" class="check" /> <label for="options-5">Ελληνική Λύση</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-6" value="6" class="check" /> <label for="options-6">ΜέΡΑ25</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-7" value="7" class="check" /> <label for="options-7">Νίκη</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-8" value="8" class="check" /> <label for="options-8">Πλεύση Ελευθερίας</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-9" value="9" class="check" /> <label for="options-9">Άλλο</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-10" value="10" class="check" /> <label for="options-10">Αποχή / Άκυρο / Λευκό</label><br /> </td>
<td valign="bottom" style="padding-left: 15px;">
</td>
</tr><tr>
<td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td>
</tr>
</table></form>
</td>
</tr>
</table> | |
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν.
Γιατί το άθροισμα των ποσοστών δεν είναι 100%;Στις δημοσκοπήσεις όπου επιτρέπονται πολλαπλές επιλογές το ποσοστό βγαίνει επί του συνόλου των ψηφισάντων και όχι επί του συνόλου των επιλογών αφου αυτό θεωρείται επιστημονικά ορθό.
Στα γραφήματα "Πίτα" και "Δακτύλιος" λόγω της φύσης τους το άθροισμα των ποσοστών παραμένει 100%.
[
Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!
<table>
<tr>
<td>
<div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=1774">Επιρροή διαφήμισης</a></h4><span>Ποιοι παράγοντες ενδεχομένως θα συντελούσαν στο να επηρεαστείτε από μία διαφήμιση;</span></div><br /><br />
<form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=1774.;poll=1667" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;">
<table>
<tr>
<td colspan="2">
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε μέχρι 3 επιλογές.
</td>
</tr><tr>
<td style="padding-left:60px;">
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Αν ταυτίζεται με τις πραγματικές ανάγκες μου (χρησιμότητα, οικονομία κλπ.)</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Αν είναι ρεαλιστική/ πειστική (ως προς την ποιότητα, την απόδοση κλπ.)</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Αν είναι έξυπνη/ πρωτότυπη/ εντυπωσιακή</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-3" value="3" class="check" /> <label for="options-3">Αν προωθεί συγκεκριμένης επωνυμίας προϊόν</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-4" value="4" class="check" /> <label for="options-4">Αν συμμετέχει δημοφιλής/ αγαπημένη προσωπικότητα</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-6" value="6" class="check" /> <label for="options-6">Αν επαναλαμβάνεται σε τακτά διαστήματα/ συνεχώς</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-7" value="7" class="check" /> <label for="options-7">Αν συνδυάζεται με θετικές απόψεις τρίτων προσώπων</label><br />
<input type="checkbox" name="options[]" id="options-8" value="8" class="check" /> <label for="options-8">Δεν επηρεάζομαι καθόλου/ Μου είναι αδιάφορες οι διαφημίσεις</label><br /> </td>
<td valign="bottom" style="padding-left: 15px;">
</td>
</tr><tr>
<td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td>
</tr>
</table></form>
</td>
</tr>
</table> | |
Κατά πόσο διεγείρεται από τα διαφημιστικά ερεθίσματα η επιθυμία σας για κατανάλωση και πώς (και εάν) επιδρά σε σας η δύναμη της πειθούς μιας έξυπνης και επαναλαμβανόμενης διαφήμισης στην τηλεόραση, στο internet, το ραδιόφωνο, τον Τύπο (π.χ. εφημερίδες, περιοδικά) κ.α. στο να προτιμήσετε, ενδεχομένως, ένα προϊόν* έναντι κάποιου άλλου;
* Προϊόν με την έννοια του περιεχομένου της διαφήμισης, όπως καταναλωτικού προϊόντος ή προσφερόμενης υπηρεσίας, ασχέτως του εάν τελικά δεν σας ικανοποίησε, αλλά μπήκατε στον πειρασμό να το δοκιμάσετε έστω και μία φορά εξαιτίας της διαφήμισης.
|
6 Σχόλια |
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν.
GreecePhotoGuide.com - Οι καλύτερες φωτογραφίες απ' όλη την Ελλάδα
Θα πρέπει να ψηφίσετε πρώτα για να δείτε τα αποτελέσματα αυτής της δημοσκόπησης
[
Επιλέξτε τον παρακάτω κώδικα], αντιγράψτε τον και επικολήστε τον (ως html) στο blog ή στο site σας!
<table>
<tr>
<td>
<div class="my_poll_header"><h4><a href="https://www.galop.gr/index.php?topic=1805">11012 - Tηλεφωνικό νούμερο καταγγελιών οικονομικών παραβάσεων</a></h4><span>Θα κάνατε χρήση του αριθμού 11012 προκειμένου να καταγγείλετε οικονομικές παραβάσεις;</span></div><br /><br />
<form action="https://www.galop.gr/index.php?action=vote;topic=1805.;poll=1696" method="post" accept-charset="UTF-8" style="margin: 0px;">
<table>
<tr>
<td colspan="2">
<input type="radio" name="options[]" id="options-0" value="0" class="check" /> <label for="options-0">Ναι, ανωνύμως</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-1" value="1" class="check" /> <label for="options-1">Ναι, επωνύμως</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-2" value="2" class="check" /> <label for="options-2">Ναι, ανωνύμως και επωνύμως</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-3" value="3" class="check" /> <label for="options-3">Όχι, είναι ένα είδος ρουφιανιάς</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-4" value="4" class="check" /> <label for="options-4">Όχι, γιατί πολλοί θα καταγγέλουν κάποιους επειδή έχουν προσωπικά μαζί τους</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-6" value="6" class="check" /> <label for="options-6">Εξαρτάται από την περίπτωση</label><br />
<input type="radio" name="options[]" id="options-7" value="7" class="check" /> <label for="options-7">Δεν ξέρω / Δεν απαντώ</label><br /> </td>
<td valign="bottom" style="padding-left: 15px;">
</td>
</tr><tr>
<td colspan="2"><input type="submit" value="Αποστολή ψήφου" /></td>
</tr>
</table></form>
</td>
</tr>
</table> | |
Από 1η Αυγούστου στον πενταψήφιο αριθμό «11012» όλο το 24ωρο και στο e-mail fpccu@hellenicpolice.gr θα μπορούν οι πολίτες να καταγγέλλουν επώνυμα ή ανώνυμα φορολογικές παραβάσεις, παράνομες ενέργειες κρατικών λειτουργών αλλά και υποθέσεις διαφθοράς στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Η νέα υπηρεσία συνεργάζεται με δικαστικές ή άλλες αρχές και φορείς, υπό την εποπτεία του αρμόδιου Εισαγγελέα. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της έχει τη δυνατότητα πρόσβασης στα αρχεία οποιασδήποτε αστυνομικής υπηρεσίας και σε αρχεία άλλων υπηρεσιών, αρχών, οργανισμών και φορέων. Κατά τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης ή προανάκρισης από την Υποδιεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας δεν ισχύει το φορολογικό, τραπεζικό, χρηματιστηριακό ή επιχειρηματικό απόρρητο. "Οι έλεγχοι της Οικονομικής Αστυνομίας θα είναι στοχευμένοι". Δεν θα υπάρχουν τυχαίοι ή δειγματοληπτικοί έλεγχοι όπως πραγματοποιεί το ΣΔΟΕ ή άλλες οικονομικές υπηρεσίες. Θα πραγματοποιούνται έρευνες μετά από συγκεκριμένες καταγγελίες πολιτών ή και ύστερα από παραγγελίες δικαστικών αρχών. Πολλοί από τους παρανομούντες θα οδηγούνται στο Αυτόφωρο".
Πηγή: http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=89480&catid=13
http://news247.gr/oikonomia/oikonomika/gia_paravaseis_kai_diafthora_kalese_to_11012.1313908.html |
4 Σχόλια |
Η ψηφοφορία αυτή δεν είναι επιστημονική. Τα αποτελέσματά της δεν αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη ή το σύνολο των χρηστών του Internet αλλά μόνο τις γνώμες των επισκεπτών του Galop.gr που επέλεξαν να ψηφίσουν.